Zie volgens mij wel een licht streepje, maar net als al eerder gezegd reageerd kruitvat ook wel op je eisprong. over 2 dagen nog eens testen, hopelijk heb je dan meer duidelijkheid.
Pfff vermoeiend dit. Maar ik begrijp toch niet hoe testen een week lang op een eisprong kunnen reageren, die duurt toch korter dan dat? Maar als het een vroege miskraam is (zonder dat ik snap wanneer ik dan zwanger ben geraakt) zou ik toch een bloeding moeten krijgen? Maar dat kan misschien wel even duren natuurlijk.. Irritant!
Hmm ik zie wel een heel licht streepje op de kv test..wat apart zeg, jouw hele verhaal! Het eerste wat ik ook dacht was dat je testjes reageerden op je eisprong, maar zover ik wete doen kruidvat testen dat niet. misschien toch even langs je ha maandag en bloed laten prikken?
Tja mijn huisarts is een beetje van de oude stempel dus twijfel of ie dat zou doen maar kan altijd even bellen en proberen, ga er in ieder geval iets mee doen want ben dat wachten nu wel een beetje zat..
De KV geeft in het begin vrij lichte streepjes, maar ik vind het eigenlijk wel een hele duidelijke streep Je hebt 'm pas net gedaan, dus hij wordt vast nog behoorlijk donkerder. Ik zou gewoon morgen, overmorgen, etc. nog een testje van KV doen en even kijken of ze donkerder worden. Succes!
Zwanger.... op dag 17 al? Dan zou je dus je eisprong rond dag 4 hebben gehad.... heb je toen sex gehad??
Tja dat klinkt wel weer heel onwaarschijnlijk.. Ik hou niet bij wanneer we sex hebben maar op dag 4 bloed ik nog dus neem aan van niet. Heb trouwens ook een uitstrijkje gehad op dag 6 omdat ik er vanuit ging dat ik toch niet zwanger was (had zo'n oproep gehad)
Nou het is wel een puzzel hè haha, mijn vorige ongesteldheid was helemaal niet anders dan de keren daarvoor en als ik toen al zwanger was had ik toch wel wat moeten merken?
Hij is toch wel heel erg duidelijk, lijkt mij toch positief. Anders een clear blue met indicatie proberen? Die zou met dit streepje echt positief aan moeten geven.
Dan zou ze nu al ong 7 weken moeten zijn en had de test echt wel moeten knallen. Plus dat dan de testen vanaf dag 17 (eerste foto) niet hadden moeten aflopen. Op welke cyclusdag zit je nu?
Eerlijk ik denk dat je wel zwanger bent maar dat het vroeg is misgegaan...vandaar ook lichter wordende streepjes op je andere test. Even doortesten nu met de kruidvat ... Trouwens bij mij reageerde de kruidvat wel op een ei maar denk echt dat jij zwanger bent maar het helaas is misgegaan