Wat wel zou kunnen is dat de test rond dag 17 van een eisprong was en je nu met de kv test op een zwangerschap.. en dus een hele vroege innestelling. Zwanger op dag 17 lijkt me bijna onmogelijk.. vooralsnog omdat je op dag 4 nog ongi was en geen sex had.. en ook omdat de kv zo gevoelig is dat hij dan een week na "nod"/test dag 17.. veel duidelijker had moeten zijn dan nu.
Kan.... maar op dag 4 was ze nog ongi en had ze geen sex. Dan kan de test van dag 17 nooit van een zwangerschap zijn..... (lijkt mij)
Ik twijfel tussen precies die twee dingen inderdaad. Maar is bloeden door een ovulatie mogelijk? Of zou het een innesteling zijn geweest dat ik ietsje eerder de ovulatie had? Maar dan zou de test weer niet positief zijn geweest..
Hou even rekening met beide kanten en ga de komende dagen doortesten. Worden de testen lichter weet je genoeg en andersom ook Succes en ik duim voor je dat je gewoon hartstikke zwanger bent!
Tja kan ook maar ze heeft een normale menstruatie gehad en gezien haar onderschrift niet overtijd ofzo geweest.. Het blijft verwarrend.
Ja maar een normale ongi zegt niet zoveel denk ik .... Hoor je toch wel vaker? Maar die andere eerste posi test van je dipstick was die 14 dagen geleden?
Ik denk: zwanger! je kunt ook ongi zijn tijdens je zwangerschap (had mijn vriendin ook, zij kwam er pas met 3 maanden achter omdat ze al die tijd gewoon ongesteld was, daarbij: sperma kan heel lang leven! en testen met streepjes die zijn bij veel mensen heel verschillend. Test ff met een clearblue dan weet je het zeker. Maar voor mij is het eigenlijk geen vraag: een streep is een streep!
Clearblue geeft geen zekerheid want die zal gewoon zwanger zeggen... Testjes moeten nu oplopen...dat geeft je zekerheid
Dat denk ik ook. Het zal gewoon afwachten worden, ik test gewoon overmorgen (als ik kam wachten) weer met kv en dan hopelijk donkerder. En maandag sowieso maar even vk of huisarts bellen. Thnx voor het meedenken allemaal!! Ik hou jullie op de hoogte
Helemaal mee eens. Een cb doen helpt totaal niet aangezien die al bij een vage kv zwanger 1-2 aangeeft. Succes en hopelijk gaan de testen toch oplopen .. gewoon met kv blijven testen en de resultaten vergelijken
Ondertussen wel zere borsten dus dat snap ik dan weer niet. Morgen maar weer de vk bellen, kijken wat zij zeggen.
Volgens mij is die niet juist doorgelopen....ik vindt m wat scheef? Wat gebeurt er als je er water in doet?
idd ziet er zo anders uit... En dei andere testen heb je die nog? Maak eens een foto van al je testen