Hallo verloskundigen, Ik zit met het volgende: 23 januari was mijn eerste dag laatste menstruatie, cyclus is altijd regematig, 27-29 dagen. 5 maart had ik een positieve zwangerschapstest van ClearBlue Digital met de uitslag zwanger 3+ 19 maart 1e echo, uitgaande van mijn 1e dag laatste menstruatie had ik toen 7 weken 6 dgn zwanger moeten zijn Uit echo bleek het volgende: Grootte vruchtje 0,37 cm komt overeen met 5+ weken zwanger Grootte vruchtzakje 1,17 cm komt overeen met 6w2dgn zwanger Morgen moet ik weer terugkomen voor een controle echo om te kijken of het vruchtje al dan niet gegroeid is. Sinds afgelopen zondag licht bruinverlies en menstruatiebuikpijn. Wat denken jullie? Ik ben zo bang dat het misgaat. Alvast bedankt voor jullie antwoord. Groetjes, Agatha
Hoi agatha, Je heb de echo ondertussen al gehad....EN? Omdat je menstruatie altijd vrij regelmatig was neig ik eerder naar de niet goede kant maar toch zie je vaak dat een vruchtje een weekje achter loopt zonder enige reden. Hoop dat je goed nieuws hebt gehad I mke
Hallo Imke, Bedankt voor je antwoord. Helaas geen goed nieuws, vruchtje was niet verder gegroeid....maandag heb ik afspraak met de gyneacoloog om te kijken wat ik wil gaan doen....heb sinds zondag bruin bloed verlies maar het zet niet verder door, we willen toch heel graag verder voor de 2e poging dus waarschijnlijk toch maar curreteren hoewel ik het helemaal niet op ziekenhuizen heb. Groetjes, Agatha