Zwangerschapstest heel licht 10 weken zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JenniferM, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Hallo Dames,

Ik vroeg mij af of iemand dit ook al eens heeft meegemaakt en of je daar dan ook een verklaring voor hebt gekregen.
    Ik ben vandaag 10 weken zwanger. En vorige week is moeders voor moeders langs geweest en de zwangerschapstest was super licht. Ik was best wel geschrokken. Zij zei dat het ook aan de test kon liggen maar dat het goed genoeg was om mee te doen. Het zat mij toch niet lekker en heb toen een kruidvat 2 voor 5 gedaan en deze was wel iets donkerder maar nog niet zoals die zou moeten en had 2 weken daarvoor een knaller van een test. Ik heb toen de verloskundige gebeld en mocht voor een spoed echo naar het ziekenhuis, daar was alles in orde met de kleine. In het ziekenhuis konden ze het ook niet verklaren.
    Nu ben ik 10 weken en had nog een test liggen en deze is ook weer super licht. Ik snap er helemaal niets van!

Iemand ervaring mee?

Groetjes Jen

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jennifer, de testen staan erom bekend dat als je een te hoog hcg gehalte hebt dat de testen dan niet meer goed kunnen meten.
    Maak je geen zorgen en ga niet meer testen meid. als de gyn/vk heeft gezegd dat het goed zit is dat ook zo :)

3. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Thanks voor je antwoord daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Ik maak mij nu ook niet meer echt zorgen vooral niet meer nadat de echo goed was. Vond het toch wel vreemd omdat niemand er een verklaring voor had.

Deel Deze Pagina