Zwangerschapstesten zijn positief, maar..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaaikeDiana95, 9 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeDiana95

MaaikeDiana95 Nieuw lid

9 dec 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Verklaar me voor gek dat ik blijf testen, maar een miskraam doet nogal wat. Ik weet dat ik ermee moet stoppen, maar ik kan het niet laten :) Mijn NOD was op zaterdag 30 november, gelukkig elke dag positieve testen, maar we zijn toch voorzichtig positief.

Wat vinden jullie van deze testen? Vinden jullie ook dat het lichtelijk afneemt, en zegt dat volgens jullie iets zorgelijks over bijvoorbeeld weer een miskraam? Wij hebben as vrijdag gelukkig een vroege echo staan, ik kan niet wachten..

De laatste 3 testen zijn andersom zodat de testlijn elke keer links staat.
    Groet Maaike

Bijgevoegde bestanden:

2. Ariel123

Ariel123 Actief lid

17 nov 2024
    104
    157
    43
    Vrouw
    Als je “te lang” blijft door testen, worden de streepjes lichter omdat de test de hoeveelheid hcg niet aan kan.
    Ik heb dit nu al bij beide zwangerschappen meegemaakt en ik ben dan dus meteen gestopt met testen zodat mijn stressniveau niet telkens de lucht inschiet :p

Wat leuk dat je zo snel al een eerste echo hebt!

3. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    839
    93
    Vrouw
    Die kruidvat testen zijn ook een beetje wisselend sowieso.
    Garanties zijn er nu gewoon niet, en dat is na een miskraam gewoon echt een mega moeilijke periode.
    Zoek afleiding als dat lukt, en probeer te vertrouwen op het goede nieuws dat je nu hebt.
    Gelukkig vrijdag al een echo, al duurt dat in deze fase ook nog eeuwen ;)
    Succes met wachten, enne... gefeliciteerd he!

4. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Oh dit is zo herkenbaar met mijn testen van deze zwangerschap! Het is echt beter om te stoppen met testen (ze worden niet donkerder), maar ik begrijp dat het moeilijk is.

5. MaaikeDiana95

MaaikeDiana95 Nieuw lid

9 dec 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dankjulliewel voor jullie reacties! Ik heb me voorgenomen om inderdaad te stoppen met testen, gistermiddag deden we het nog 1 keertje: mega duidelijke test. En dat in de middag, na wat glazen thee. Op naar de echo :)

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Hoe was je echo?

7. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    839
    93
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd hoe je echo was! Hopelijk alles ok!

8. Anoniem2580

Anoniem2580 Actief lid

6 jun 2020
    139
    79
    28
    Vrouw
    Ik vind dat de testen mooi oplopen hoor! Ik snap je onzekerheid, zelf ook al 4 miskramen gehad (tussen door gelukkig wel een top dochter gekregen).
    Ik ben echt géén fan van de kruidvattesten, die lopen bij mij ook niet op zoals het moet, terwijl mijn waarden wel goed oplopen (2x bloed geprikt).
    Succes! Laat je nog iets weten na je echo? Wij duimen!

9. Oummy2023

Oummy2023 Actief lid

23 sep 2023
    101
    78
    28
    ja ben ook wel benieuwd

Deel Deze Pagina