Ik heb vanochtend een test gedaan omdat ik te nieuwsgierig ben, zondag is mijn nod (na de 2e iui op 13 mei) en zit nu volgens mij op 10 dpo.. Normaal heb ik al menstruatie symptomen maar die kwamen niet vandaar de test.. wat denken jullie?
Ik zie wel een streepje ja! Heel benieuwd naar je oploop. Je kan ook de Predictor Early of Express doen. Geven mooie resultaten!
Ik zie hem...spannend hoor. (Ow dat vind je zelf ook zie ik, gezien je naam) Geen pregnyl oid gespoten?
Hij is niet goed doorlopen, streepje lijkt ook niet even breed als de andere streep.. Ik zou een andere test doen, en dan geen plus testen, maar gewoon predictor
Haha ja superspannend! Ik heb niets gespoten, iui was in natuurlijke cyclus.. hoop zo dat het goed is .
Hmm deze ziet er (op de foto) raar uit. Ik zou ook voor een andere test gaan. Ik ben zelf niet zo’n fan van plustesten.
Ik vind dit waardeloze testen. Ik zou een andere doen. Deze test is in mijn ogen negatief omdat hij niet goed doorlopen is
Dit is mijn test van vandaag, en wat vinden jullie? (Sorry ik krijg de foto niet anders dan op zn kop)