ik heb een kv test gedaan, heb heel veel last van steken in mijn liezen en ook brandende tepels en verschrikkelijk moe, wel smiddags en binnen 20 sec kwam er een rose lijntje, mooi duidelijk maar dunner dan de andere streep. heb ik weer! wat moet ik nu? morgenochtend nog een keer? zou het kunnen dat er in mijn middagurine te weinig hcg zit? moet ik hem maar als negatief beschouwen?
Gefeliciteerd! Een streepje is een streepje! Zeker als ie al binnen 20 sec. verschijnt. De dikte van het streepje zegt verder helemaal niets, het belangrijkste is dat er een streepje verschijnt! Als je toch meer bevestiging wilt kun je natuurlijk altijd over 3 dagen ofzo nog eens testen!
ik geloof het gewoon niet.. het kwam echt heeeel snel het streepje en is echt rose maar wel een pennenstreepje! ik durf het nog niet te geloven. het was wel met middagurine, misschien te weinig hcg en daarom pennenstreepje, kan dat? dan zou het na de eerste keer klussen en ook nog eens na mijn eisprong raak zijn? nja of misschien late eisprong gehad..
Het kan idd dat je middagurine niet zo heel veel HCG bevat (zeker als je nog geen 4 weken zwanger bent). Maar een streepje is echt een streepje. Anders test je morgenochtend gewoon nog eens en kijk je wat er dan verschijnt... En het kan idd na de eerste keer klussen raak zijn, ik ben 3x gelijk zwanger geraakt... Alleen je laatste opmerking snap ik niet helemaal, over dat je eisprong en ik denk ook dat je banner niet klopt, kan dat? Wanneer had je eigenlijk ongesteld moeten worden?
ik snap dat van je eisprong ook niet helemaal. ben je lang overtijd zodat je banner klopt? bij sommige testen blijt het wel uit te maken hoor of het een pennenstreep is of even dik heb ik gehoord. Zou anders morgenochtend nog een test doen, hopelijk is die duidelijk positief. klinkt sowieso goed dat er een streepje staat natuurlijk. heb ej anders een foto? kunnen we meekijken
ik ga een foto proberen te maken. het is een kv test. er staat een duidelijk rose streepje binnen 20 sec, alleen minder dik dan die andere streep, wel zie ik een soort van schaduw ernaast, heeeeel licht.. ik denk dat ik dan een late eisprong heb gehad. ik heb wat dagen bruinverlies gehad dus dacht dat ik gewoon ongesteld geworden was alleen heb nu zoveel klachten. ben heel erg moe, gevoelige tepels en hele erge steken in mijn liezen en achter mn schaambot.. daarom had ik een test gedaan voor de zekerheid, en nu kreeg ik dus dit..
speentje, op 6 aug had ik geklust voor het eerst zeg maar.. en toen kreeg ik vanaf de 13e wat bruinverlies.. terwijl ik dan ook ongesteld zou kunnen zijn snap je? als ik tenminste een 28 dagen cylcus zou zijn..het was lang niet zoveel als een echte ongesteldheid maar toch dacht ik dat ik het was..
pennenstreepje maakt wel degelijk iets uit... een goede streep moet even dik zijn als de controle streep en roze van kleur. is die grijs of dunner dan is de test vals.. niet lullig bedoeld meid maar wil je geen valse hoop geven.. ben benieuwd naar de foto
oke.. nee dat kan, reken nog nergens op. vind het alleen raar dat alle testen altijd spierwit bleven en deze binnen 20 sec een lijntje kreeg en nog duidelijk rose ook.. morgenochtend nog 1tje.
@Buikje ik zou 2 dagen wachten dan is je hcg pas verdubbelt, morgen krijg je waarscijnlijk hetzelfde streepje...
2 dagen wachten? aaaa wat erg! zou hij niet sochtends beter zichtbaar kunnen zijn? ik heb tenslotte in de middag getest enook gewoon gedronken ervoor.. ik word gek van de zenuwen haha! heeft er niemand hier wel eens een pennenstreepje gehad (rose) en zwanger? ik ga er toch maar vanuit dat hij negatief is dan.. dan is de teleurstelling minder groot.
hoe kan dat nou dan eigenlijk dat er binnen 20sec een rose lijntje komt te staan. doe ik dan ook iets fout ofzo?
ja ik heb er eentje met mn tel gemaakt alleen ik kan het stekkertje om hem op de comp te zetten nergens vinden! verdomme.. ik kan je wel vertellen dat het precies op dezelfde plaatst staat,waar het moet staan en dat het rose is dus... je hoeft niet goed te turen ofzo, je ziet hem gewoon meteen staan. waarom heb ik dit nu weer he? ik ga verder zoeken naar het kabeltje mensen!