hoi, ik had een sterk vermoede dat ik zwanger ben. toen zag ik zwangerschapstesten van predictor die je eerder mag doen zo,n 4 dagen eerder. ik dacht leuk! niet dus weg gegooid geld. ik had hem 4 dagen eerder gedaan dan mijn nod dag, nog speciaal met ochtend urine omdat daar dan meer hcg in zou zitten. maar er was helemaal niks op te zien, 10 uur later zat er ineens wel een streepje maar dat mag je niet zo aflezen. ik zat mezelf helemaal gek te maken en toen bedacht ik me dat ik vorig jaar bij mijn eerste dat ook had. predictor negatief en kruidvat positief 1 dag toen ik toen overtijd was. dus ik vanmiddag er een gehaald van het kruidvat en ongeduldig dat ik was gelijk gedaan zonder ochtend urine sloeg deze gelijk positief aan en nog wel drie dagen voor dat ik eigelijk mag testen met deze test. dus die normale van het kruidvat waarbij je pas mag testen als je overtijd ben zijn nog gevoeliger dan die dure en speciaale vroege zwangerschapstesten van predictor. bij deze test ik nooit meer eerder en duur koop is duur koop. wie heeft dit ook mee gemaakt?
Ik hoor wel meer over de predictortesten ,maar meer dat ze vals-positief aangeven .....Ik heb ze zelf nooit gebruikt , ik zweer bij sensitest-midstream met hartjesindicator en kruidvat 2 voor 5 euro .. Proficiat trouwens !!!
predector is hier op het forum een hele slechte test en bij mij komt ie er ook niet meer in ik had een streep maar was niet zwanger werd gewoon ongi ik hoop al 11 jaar dus hier geen predictor meer in huis
dus ben niet de enige... had ik eerst maar even op deze site rond gekeken had ik het geld kunnen besparen. ik hoop dat de rest voordat ze een test gaan kopen eerst hier komen rondneuzen.
Ik heb vandaag ook getest met de predictor vroege test, maar negatief. Vrijdag (dan heb ik mijn nod) ga ik dan voor de zekerheid toch maar even testen met zo'n Kruidvat test.
ik heb het zelfde als jou Firlonnien, vrijdag mag ik eigelijk pas echt testen maar omdat ik het niet kon laten had ik die vandaag al gedaan van het kruidvat en die was nu al positief.
jeetje die predictor testen komen zeker bij mij niet in huis heb er nooit vals op getest maar zo als ik lees koop ik die dingen ook nooit meer... hoor meer goede berichten over de kruitvat van 2 voor 5 euro laten we het hopen meis dat je echt zwanger bent wat ik nu wel zo lees....
Ik teste 4 dagen achter elkaar positief met die test (zelfs toen mijn man erop piesde (en het is echt een man)). En alle andere testen waaronder KV etc. waren negatief... Predictor komt er bij mij NOOIT MEER IN!!!!
hoe gaat het hier met de meiden allemaal de predictor testen de deur uit gegooit en nu aan de kruitvat 2 voor 5
Ik heb ook eegisteren getest met predictor, gaf positief aan, dag erna getest met cb en kv 2voor 5, beide negatief. Nooit meer predictor voor mij!
Mijn predictor gaf negatief aan, maar zo voel ik me helemaal niet ! Nu denk ik dat ik toch maar mooi eens ga kijken voor nog een andere na dit te hebben gelezen
Ja ben ook benieuwd, hoe gaat het hier? Allemaal toch maar met kv 2 voor 5 euro getest? En en en? Ik heb geen ervaring met predictor, maar zo te lezen ga ik die ervaring ook niet krijgen en blijf lekker bij kv 2 voor 5!! Welke testen zijn trouwens blijvend zichtbaar voor over tig jaar?
Nu ik de verhalen op dit topic lees.....Ik heb paar dgn terug ook een test gedaan, mijn vriend moest t ff halen voor mij en kwam met de predictor aan want de anderen waren op...nou goed erop geplast en gewacht zolang t moest.NEGATIEF was eraf te lezen. Ik was blij dit te lezen, begrijp mij nie verkeerd meiden wil echt wel nog een kindje, maar ben pas bevallen en heb een zoontje van 4 maanden. MAAAARRRR t rare is: ik voel mij zooooo beroerd zoals bij mijn zwangerschap van mijn 1ste x (mk) en bij mijn zoontje. Misselijk, steken in buik, opgezwollen buikje, heeeeeel erg moe, vroeg slapen, prikkelbaar en lekker weer chaggie en nergens tegen kunnen. MIjn vriend zei al: gieren de hormonen weer door je lichaam ofzo? Maarja, nu ga ik dus twijfelen en denken dat ik wel zwanger ben, maar dat de test t dus fout aangaf?? Ik ben wel aan de pil hoor en niet overgeslagen of vergeten etc..maarja kan door de pil heen he... Maybe toch hier nog maar een x die van kruidvat proberen dan...Me vriend zei ook jeetje 10 euro voor 1 test!!!
Ik hoef niet te testen, maar dat heb redenen. Vorige maand kluste we nog zelf, nu staan we op een wachtlijst. Succes meiden!!!
@Snoopy82: Ik zou ook nog een keer met die van kv 2 voor 5 euro testen. Je weet maar nooit. Maar dat je hormonen nog door je lichaam gieren is niet heel gek geloof ik, maar ja... Dat kan ook andere redenen hebben. Ik heb ook wel eens gehoord dat je vlak na een bavalling erg vruchtbaar kunt zijn. Weet alleen niet of het waar is..! Laat je weten als je nogmaaks getest hebt?