Ik snap er niks van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door berdien87, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berdien87

berdien87 Lid

21 jul 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    hej dames, Ik word niet echt wijzer van mezelf. Ik had afgelopen week het idee dat mijn borsten groter leken. Ik dacht dat ik het me verbeelde. Maar toen wij afgelopen weekend bij mijn moeder waren en ik net op de stoel zat was het eerste wat ze zei: wat zijn je tieten gegroeid!! Ik dacht heh.. heb ik het me het toch niet verbeeld. Ook heb ik last van moeilijke stoelgang, vaker plassen, slechter slapen, pukkeltjes in mn gezicht, minder eten, last van mn rug, menstruatie achtige buikpijn en gisteren veel helder slijm. En vorige week was mn ongesteldheid die maar 1 dag en 1 avond duurde en ook niet extreem was en vrijwel abrupt stopte.

Ik heb vanmorgen een kv test gedaan van 2 voor 5 euro maar deze gaf toch negatief aan. Ik snap dr niks van. Kan het zijn dat ik nog nie genoeg hcg aan maak ofzo? Wat is jullie mening/gedachte hier over?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dat zou natuurlijk kunnen, maar het kan ook dat je lichaam gewoon een loopje met je neemt :(
    Weet je wanneer je je ei ongeveer hebt gehad?

3. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Als je vorige week je menstruatie had kan je niet zwanger zijn.. Als het een inesteling is geweest kun je ongeveer na tien dagen na die bloeding testen. Helder rekbaar slijm wijst op een eisprong dus bij jou kan het nog alle kanten op denk ik.. ;)

4. berdien87

berdien87 Lid

21 jul 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flora: Ik dacht dat ik mijn ei op 17 juli heb gevoeld want toen had ik wat steken in mijn linkerzij en wat zeurderig gevoel. Maar ik weet het niet precies. Het kan natuurlijk ook zijn dat ie later is geweest.

@Demi: nou ja, je kan best zwanger zijn en toch ongesteld zijn. Een vriendin van mij had dat ook bij de eerste, ze was 8 weken zwanger toen ze er achter kwam en gewoon ongesteld gebleven. Ook mijn moeder had het, die kwam er met 3 maand achter dat ze zwanger was van mij. Maar over het algemeen zou je menstruatie inderdaad moeten stoppen. In mijn geval, zou ik zelf zeggen dat het een innestelings bloeding is geweest, aangezien het maar 1 dag en 1 avond heeft geduurd, maar dan zou betekenen dat mijn eisprong dus later is geweest dan gedacht.

Gisteren had ik veel helder slijm, echt kraakhelder. Niet dat wit lobbige slijm wat je normaal voor je menstruatie aan hebt, maar echt kraakhelder slijm en met afvegen was dat ook erg glad, haha..

Deel Deze Pagina