Wie gaat er nog meer testen komende week

Discussion in 'Zwanger worden' started by JBM85, Aug 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff dat wachten altijd. Moet mijzelf weer inhouden om nog niet te testen. Zal het dan nu weer raak zijn!? Heb met clearblue mijn smiley op dag 17 gehad. Dus eigenlijk klopt mijn banner dan volgens mij niet. Mijn cyclus is wel alsmaar zo 26 a 27 dagen. Maar goed we zullen weer moeten afwachten en daar ben ik niet goed in!

2. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

Dec 1, 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja dat wachten, dat is ook niet mijn sterkste kant.
    Ik ga woensdag testen.
    spannend weer, laat je even weten hoe t afloopt?
    Ik duim voor je!

3. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik!
    Verwacht mijn ongie (of niet) donderdag. Maar kan ook woensdag zijn als het weer 27 dagen is.
    Ik wil volgend weekend pas testen als ik het volhou.

4. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Oh wachten is verschrikkelijk!! Ik heb dag 18 een posi ovul gehad, dat was 27 juli. Ik verwacht dat mijn ei die dag erna is gekomen dus zet hem op dag 19. Zit nu dan op DPO8. Ik heb helemaal geen symptomen nu, geen pijn in mijn borsten, wel rond de eisprong, geen buikpijn niks..

Ik denk dat ik stiekem din.ochtend een testje ga doen...gewoon ff kijken..:p

Succes met wachten en testen!

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Hey meiden! Ook ik ga volgende week testen, ik denk woensdag als ik zolang kan wachten:p

Heel veel succes meiden ik hoop op veel positieve testen!!!

6. Tesre

Tesre Lid

Jul 29, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ladies,

Ik moet a.s. dinsdag ongesteld worden!
    Hmmm ben ook benieuwd, heb wel enorm last van borrelende darmen, veel meer moe en met vlagen misselijk!
    Maarja kan ook dat ik tegen een griepje aan zit, ben ook snot verkouden haha..
    Als ik woensdag niet ongesteld ben, ga ik ook testen!

Vanochtend al stiekem gedaan maar toch echt negatief haha..
    Voor mij is het ronde 1 :)

7. mixje

mixje Actief lid

Aug 5, 2012
    475
    64
    28
    Hoi!
    Ik moet zaterdag ongesteld worden. Dit is onze derde ronde en de vorige keren heeft mijn lijf me wel eens voor de gek gehouden. Maar dit keer is het toch heel anders, heb al een week zere borsten, en dat ken ik niet zo behalve tijdens mijn eerste zwangerschap. Wel buikpijn alsof ik ongesteld ga worden, spannend hoor! Hoop natuurlijk dat iedereen positief test! Weet nog niet wanneer ik ga testen, ik woon in het buitenland en testjes zijn hier niet zo makkelijk te krijgen.

8. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een boel testers! Gezellig samen op het wachtbankje.
    Mixje: welk land woon je dan? Ben nu wel nieuwsgierig geworden.

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    hai meiden,

Ik moet as dinsdag ongi worden. Spannend allemaal he! Voor ons is het ronde 3 voor een 2e wondertje. Ik had gisterenmiddag een test gedaan maar negatief, denk ook veel te vroeg! Maar goed, voel me niet anders dan anders dus ik ga er niet vanuit! Het zou wel fijn zijn want ik moet ook hormonen slikken/spuiten en ik ben dat maandelijkse traject een beetje zat, ook met zh-bezoekjes..maar goed, tis voor een goed doel!

Good luck everyone!

Liefs Guusje

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik ga vrijdag een testje wagen! Die maandag daarna is mijn NOD pas. Maar ik ga t hele weekend naar een festival, dus wil van te voren vast ff een testje wagen..

11. mixje

mixje Actief lid

Aug 5, 2012
    475
    64
    28
    In Afrika, dus wel wat anders dan Nederland...:)

12. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een hoop meiden. Oh ik ga zo duimen voor ons allemaal. Ik heb wel last van mijn borsten maar dat heb ik tegenwoordig na mijn 1e zwangerschap altijd. Verder geen symptonen.

13. jv23

jv23 Actief lid

May 16, 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik kan donderdag testen oh wat duurd het wachten lang é...
    dit is de eerste ronde na mijn vmk, heb niet veel symptomen dus verwacht ik er niet teveel van. ik ben meer moe dan anders en verlies wit melkachtig slijm verder niet veel...

hoop dat er een hoop roze dames zullen zijn
    succes nog

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Lekker veel testers!! Leuk!

Ik denk dat ik heeeeel stiekem donderdag al een klein testje waag. Ergens heb ik het gevoel dat het wel weer raak zou kunnen zijn. Ben de vorige ronde zwanger geweest, maar toen helaas een vmk gehad. Normaal gesproken krijg ik na mijn eisprong pijnlijke tepels, maar de vorige ronde had ik dat niet. En nu ook niet!

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik verwacht mijn ongi vrijdag, maar heb vandaag al een klein beetje bloed gespot (9DPO)

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Misschien een innesteling????

17. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Ik ga morgenochtend testen. Geen idee wanneer mijn eisprong (het vermoeden is 2 weken geleden, maar ik zat er wel vaker naast :p) en wanneer mijn NOD is. Ik geef nog borstvoeding en mijn cyclus is van 80 naar 20 gegaan, dus Joost mag het weten wat ie deze keer gaat doen. De aanleiding dat ik toch maar even vandaag een testje gehaald heb, is sinds afgelopen week een continu hongergevoel, wat sinds dit weekend echt een beetje naar is geworden. Zo'n knijpend gevoel, grenzend aan misselijkheid. Maar ik durf er niet teveel aan te denken, want de wens is de vader van de gedachte??...;)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Spannend Myo! Ik overmorgen, ik denk niet dat het raak is bij mij, heb gewoon zo'n voorgevoel. Maar goed, je weet maar nooit!
    Ik hoop voor je dat ie positief is morgen!

Liefs Guusje

19. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag ochtend ga ik testen. Ik weet niet meer hoe ik mijn symptomen moet uitleggen. Als het geen zwangerschap is vraag ik me af wat dan wel. Krijg 's avonds ineens pijn in mijn rechterzij en soms ook wel in mijn linkerzij.

20. JBM85

JBM85 Bekend lid

Mar 18, 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannen dhoor dames. En morgen al testers. Ik had op vrijdag 27 juni een smiley dus als ik 1 dag verder reken zit ik morgen op 10dpo. Dus ga het misschien morgen even wagen. Heb een korte lutaele fase en de banner zegt ook dat ik dinsdag dan kan testen. geen idee of je met een korte lutaele fase ook eerder na je eisprong kan testen. Bij mijn vorige zwangerschappen waarvan de laatste een vmk had ik innestelingsbloed. En nu niks gezien nog maar ook nog geen krampen.
    Sorry lang verhaal weer. Maar je denkt er toch alsmaar aan!

Share This Page