Bij welke week trapte jullie beebs tegen de ribben aan? Ik heb het idee dat ik af en toe er al een schop tegen aan krijg, kan dat? Mn baarmoeder zit aardig hoog ....
Mmm fijn dames hier nog 1 die dat wel wil weten... Mijn meisie trap al heel lang elke dag tegen mij heup aan dat doet ook heel veel auw soms Grrr haha
onze ukkebol heeft het ribbentrappen ook uitgevonden sinds een paar dagen. en volgens mij heeft ie er veel lol in! zijn mama iets minder, en ik probeer hem dan ook weg te duwen als hij bezig is met mijn ribben te ontwrichten. het lijkt soms wel of hij er zich tussen wil friemelen of zo. ik moet er ook weer wel om lachen hoor, maar echt fijn is het niet hoewel ik nog niet echt pijn heb
Die kleine van ons heeft dat sinds deze week ook ontdekt. En als ik naar onze banners kijk dan zitten we allemaal relatief dicht bij elkaar in de buurt, dus zou ik me er geen zorgen over maken. Dat het lastig en pijnlijk is, is een ander verhaal. Ik heb ook al geprobeerd ukkie terug te duwen. Toevallig was ik deze week bij VK en die vertelde dat baarmoeder goed gegroeid was en al netjes hoog lag, verder kan ik voelen dat ukkie heel vaak bovenin te vinden is, dus dat zal er best mee te maken hebben. Groetjes Monique
wat toevallig, de mijne heeft het ook deze week ontdekt.. ik schrok me een hoedje, voel ik daar plots een onverwachte pijn tegen mn rechter rib. normaal ben ik gewend dat hij aan de onderkant van mijn buik schopt. ik vind het niet erg. zolang ik hem voel bewegen ben ik dik tevreden
hey, Hier ook iemand die er last van heeft en zeker bij het zitten. Ze duwt met haar poep steeds tegen mijn ribben en dat doet pijn. Heb het al een week of 5. Ik verbijt de pijn meer kun je niet doen. Het is afzien maar ja ze is er bijna nog een drie weken gtrs