Hierbij bied ik de box aan. Gekocht maar inmiddels iets anders leuks gevonden voor me moeder. Ik heb er zelf 16 euro voor betaalt en zou dat graag ervoor terug willen. Moederdag, de dag van het jaar om jouw lieve moeder in het zonnetje te zetten. Het liefst verwen je haar natuurlijk met zoveel mogelijk cadeaus, maar dit kan nogal prijzig worden. Daarom is deze Deluxebox Moederdag er om jou hierbij te helpen. Deze Deluxebox is gevuld met diverse cadeaus en kortingen waarmee je nooit de plank mis kunt slaan. Van sieraden, bloemen, beauty behandelingen en wijn tot gepersonaliseerde cadeaus, zoals een fotoboek, canvas, notitieblok en mok... het zit er allemaal in. Inhoud Deluxebox Moederdag: Moederdagcheque t.w.v. max. 100,- voor een GRATIS sieraad naar keuze Moederdagcheque t.w.v. max. 95,- voor een GRATIS fotoshoot incl. een foto (digitaal + posterafdruk van 45x30cm) bij HAPPYSHOOTS.nl Moederdagcheque t.w.v. max. 11,95 voor een GRATIS canvas Moederdagcheque t.w.v. 15,- te besteden aan een verrassingsboeket Moederdagcheque t.w.v. 12,50 te besteden aan het gehele assortiment van Pabo Moederdagcheque t.w.v. 7,50 te besteden aan een slagroomtaart naar keuze Moederdagcheque t.w.v. 15,- te besteden aan wijnen naar keuze bij wijnvoordeel.nl Moederdagcheque t.w.v. max. 75,- te besteden bij Restaurant ML (besteding vanaf 200,-) Moederdagcheque t.w.v. max. 75,- te besteden bij Restaurant Koriander (besteding vanaf 200,-) Moederdagcheque t.w.v. max. 75,- te besteden bij Restaurant De Saffraan (besteding vanaf 200,-) Moederdagcheque t.w.v. max. 50,- te besteden bij Restaurant NIVEN (besteding vanaf 200,-) Moederdagcheque t.w.v. 10,- te besteden aan een beautybehandeling, kappersafspraak naar keuze Moederdagcheque t.w.v. 20,- te besteden aan een XL fotoalbum Moederdagcheque t.w.v. 5,- te besteden aan een gepersonaliseerde mok Moederdagcheque t.w.v. 5,- te besteden aan een gepersonaliseerde notitieblok Moederdagcheque t.w.v. 10,- te besteden bij Coolblue Moederdagcheque t.w.v. 5,- te besteden aan een heliumballon per post
Bij die bon als je het besteld 12,95 verzendkosten bij. Maar dan nog heb je totaal voor 28,95 een sieraad en best leuke! Zelf hecht ik en me moeder niet veel waarde aan sieraden.
En de webprint dingen ook allemaal verzendkosten Coolblue 10 euro korting maar minimale bestelling 15 euro enz zitten best wat voorwaarden aan maar als je toch al een ketting en een canvas wilde kopen of in de specifieke restaurants wilde eten kan het wel iets schelen.. Mok kost 16 euro incl verzenden krijg je 5 euro korting Fotoalbum kost 35 euro excl verzenden krijg je 20 euro korting PABO is 12,50 korting maar niet over de 3 euro verzendkosten Ballonnen moet je voor 75 euro bestellen en dan krijg je 5 euro korting Wijn kost minimaal 30 euro dan krijg je 15 euro korting Bloemen moet je voor 25 euro bestellen excl verzenden krijg je 15 euro korting Taart kost bijna 15 euro incl verzenden na korting Ene restaurant zit in Friesland Fotoshoot in leiden moet maar net om de hoek zijn