zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kissie, 23 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik heb nog nooit gestest, maar wil dit volgende week gaan doen. Ik krijg de indruk dat de testen die je in een bakje urine moet doen beter zijn dan die je in de straal moet houden... Wie heeft hier ervaring mee?

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Ja kan je urine beter in een beker op vangen. want stel dat je weinig urine hebt tijdens het plassen dan is dit niet voldoende voor de test en dan werk hij niet.

Ik heb dit zelf ook gehad.

3. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hoi

Die testen zijn dezelfde hoor je kan ze zowel in je urine straal houden als in een potje alleen in het potje moet iets langer.

Succes liefs sancho

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Oke! En hoe lang kun je ze in de verpakking bewaren?? Anders bestel ik er meer via internet.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Bijna alle tests kun je over de urinestraal houden maar dat vergt enige handigheid ik zelf vind het makkelijker om het in een bakje op te vangen, minder geklieder ;)

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik zou ook alleen gaan testen als je echt naar het toilet moet, en niet wanneer je er moeite voor moet doen. ik heb nooit urine opgevangen maar gewoon in de traal gehouden. als je een bakje gebruikt moet je er echt zeker van zijn dat ie brandschoon is!!

7. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    okeee dank je wel :D

8. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Kissi,

volgens www.peeonastick.com zijn de tests met een electronisch venstertje het best. Die zijn van Clearblue.

Is er trouwens iemand hier die ervaring heeft met vroege zwangerschapstesten? Ze zijn online te koop en ook de DA drogist heeft ze. Die kan je 4 dagen voor je NOD gebruiken. Heel fijn voor als je echt, echt niet kan wachten!

Groetjes,

Dominique

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik vond het ook veel makkelijker een plas op te vangen in een bakje/potje!

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik vang het ook altijd op in een bakje die ik er speciaal voor heb gereserveerd. Anders zit het overal behalve op het teststaafje hahaha! Nogal een bende haha

11. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Zo ver voor je NOD testen is niet aan te raden hoor, veel zwangerschappen eindigen zonder dat je door hebt gehad dat je zwanger was als je vroeg gaat testen en er nog sporen van hcg in je lichaam zitten dan weet je dit, soms is het beter iets niet te weten

12. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Mmm, misschien iets voor te zeggen ...

Deel Deze Pagina