Wie wil er voor mij Pendelen??

Discussion in 'Zwanger worden' started by carretje25, Apr 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carretje25

carretje25 Actief lid

Apr 16, 2006
    161
    0
    0
    Hallo meiden....

De titel zegt het al...wie wil er voor mij pendelen??En welke informatie hebben jullie nodig hiervoor?? Heb verschillende namen voorbij zien komen maar ik weet niet wie van jullie het nog doen en er tijd voor hebben. hoop snel wat te horen!!Groetjes Caro

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
  3. carretje25

carretje25 Actief lid

Apr 16, 2006
    161
    0
    0
    Hoe werkt dat dan???Snap er niks van:( Sorry kunnen degene die kunnen pendelen dit zeggen aub en zeggen hoe en wat ik dan moet doen??Dank je wel!!!Groetjes Caro

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Als je onder aan ieder berichtje kijkt, zie je een knopje pb. Als je daar op drukt kun je degene die de post heeft geplaatst een privé bericht sturen. Alleen die persoon kan dat dan lezen.

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    je kan ook links in het scherm op je mailbox klikken en dan bij 'nieuw bericht' de naam van de gene zetten die zoekt.

6. carretje25

carretje25 Actief lid

Apr 16, 2006
    161
    0
    0
    Ok maar wie kan ik dan een berichtje sturen???Zijn er meiden die dit willen laten weten, want ik zie wel namen staan maar ik weet niet naar wie ik het nu nog kan sturen, zouden degen die dat willen doen voor mij dit willen laten weten???Groetjes Caro

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    deze dames pendelen

pammy
    Angel79
    Katootje
    Linda
    shannen
    JoyceD

8. carretje25

carretje25 Actief lid

Apr 16, 2006
    161
    0
    0
    Ga het proberen hoop dat het lukt!!!Groetjes Caro

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet iedereen doet het meer.
    Pendelen kost erg veel energie namelijk, wees niet al teleur gesteld als er geen antwoord komt. Ik lees dat namelijk vaker de laatste tijd.

groetjes

10. carretje25

carretje25 Actief lid

Apr 16, 2006
    161
    0
    0
    Dank je wel Natascha!!!!

Ik vroeg me ook idd af wie nu nog tijd heeft om te pendelen voor mij zodat ik op diegen kon reageren, dus voor degene die het wil doen voor mij zou je het aub willen laten weten???
    Groetjes Caro

11. margriet20

Apr 23, 2006
    33
    0
    0
    Zou er ook iemand voor mij willen pendelen???
    Ik heb al een paar mensen een PB'tje gestuurd, maar net zoals Caro schrijft weet ik ook niet wei er momenteel nog wel/niet pendelt.
    Laat je het me weten door me een PB'tje te sturen. Ik weet dat ze zeggen dat je er niet teveel waarde aan moet hechten, maar ik ben zoooo nieuwsgierig.......
    Alvast bedankt

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden willlen jullie dit in het topic pendelen doen?
    Zo blijft het overzichtelijk.

Iedere keer als nieuwe leden pendelen ontdekken dan word er een topic over geopend en raken we de draad kwijt.

Groetjes
    Natasja

Share This Page