Ik ben zo'n 6 maanden geleden gestopt met de pil omdat het allerlei nare bijwerkingen had (heb verschillende pillen, spiraal etc. geprobeerd) en uiteindelijk hebben we besloten om gewoon voor het zingen de kerk uit te gaan..en tsja mocht er dan toch iets gebeuren dan is het maar zo. Het is niet gepland maar niet ongewild. Ik heb nu al 3 a 4 maanden een cyclus van 24 dagen..ben altijd precies op die dag ongesteld en mijn ongesteldheid duurt dan vervolgens 7 dagen. Allemaal erg stipt dus. Ik zou de 11e ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet. Omdat 'klussen' ook een bevalling op zou moeten wekken dacht ik ach waarom zou het dan geen ongesteldheid opwekken..zo gezegd..zo gedaan..en meteen daarna had ik heel licht roze vloed..ik happy en dacht zie je wel dit wekt het dus op...maar daarna kwam er helemaal niets meer..nu volgende dag dus nog steeds niet.. wat kan er aan de hand zijn? Ik ben altijd erg stipt maar de kans op een zwangerschap is toch echt klein.. zou ik kou hebben gevat ofzo ik vind het zo vreemd dat er na de daad roze afscheiding kwam (geen druppel echt rood bloed) maar nu helemaal niets meer je zou toch denken dat het dan wel los komt?
Hoi, In voorvocht zitten ook wat zaadcellen, dus als je rondom je eisprong seks hebt gehad, is er toch wel een kleine kans dat je zwanger bent. Als je nu weer een cyclus van 24 dagen zou hebben gehad, dan ben je nu 3 dagen overtijd? Misschien toch een testje doen? En ik was afgelopen cyclus ook een paar dagen overtijd. Zaterdagavond hebben we seks gehad, 's nachts moest ik naar de wc en merkt ik wat roze afscheiding en zondag ben ik ongesteld geworden. Het zou ook kunnen dat er een klein vaatje is gesprongen tijdens de daad? Anders zou ik het nog even 2 a 3 dagen aankijken en dan toch een testje doen.
Misschien een domme opmerking, hoor, maar je kan toch ook condooms gebruiken? Je zou zwanger kunnen zijn, misschien even een paar dagen wachten, en dan testen?
hehe nee dat is geen domme opmerking..maar ik vind een condoom echt vreselijk..ik doe het liever niet dan daarmee..we hebben dat een tijdje geprobeerd maar het verziekt alles (weet dat er mensen zijn die daar totaal geen last van hebben hoor maar voor ons werkt het gewoon niet) Ja ik wil niet meteen gaan testen..ik wacht tot ik op 30 a31 dagen zit..want ik heb echt nog nooit een cyclus langer dan max 31 dagen gehad.. dus dat is voor mij de limiet..
Dat 'klussen' een ongesteldheid zou oproepen ben ik het niet mee eens, bij mij blijft het dan juist weg. Ik heb het wel eens gedaan toen ik aan het einde van mijn ongesteldheid zat en ik bloeide niet tijdens de daad.... succes met testen!
Bij mij ook hoor. Als ik ongi moet worden en ga klussen, ben ik na het klussen vaak meteen ongi. Gek trouwens.. Weet niet hoe dat kan
Nou ik ben ongie hoor! het heeft het dus toch opgewekt hehe..maar het duurde gewoon even voor het doorzette..ben wel opgelucht vind het wel vreemd..was juist zo mooi steeds om de 24 dagen..vind het fijn om een regelmatige cyclus te hebben..is ook makkelijk met bijhouden.. Voortaan doe ik het maar meteen de avond voordat ik het moet worden haha dan kan het meteen opgewekt worden! haha nee hoor.. En wat betreft wat mootjen zegt..ik heb nooit sex gehad terwijl ik ongesteld ben dat is verboden in de Islam maar ik heb weleens dat het eigenlijk al over was maar dan toch nog een restje komt daarna.