Nogmaals hallo iedereen er is mij zojuist aangeraden om een test te gaan doen welke test kan ik het beste halen ik dacht zelf aan clearblue maar die zijn zo verrekt duur graag jullie advies !!!! groetjes , Jeny
hoi jeny, clearblue kan je inderdaad nemen, maar je kunt ook een iegenhuis merk nemen van de drogist en dergelijke. veel succes. tascha
kijk eens in onze webwinkel (menu) jeny dat zijn super goede testen en spotgoedkoop en je hoeft er de deur niet voor uit
als je ze nu besteld dan heb je ze overmorgen in huis meis postkantoor is namelijk gesloten nu maar normaal overdag besteld en betaald voor 16.00 dan heb je ze de volgende dag in huis
Ik heb vandaag 2 stuks kruidvat testen gehaald, worden door veel mensen gewaardeerd, en zijn een stuk goedkoper dan clearblue. Sterkte en succes! Daphne
Hoe gaat het dan met de betaling? Kan je het met telebankieren overmaken? Hoe lang duurt het dan voordat het bedrag binnen is?
Hoi Debbie, Ik heb er van de week naar gekeken, eventjes op mijn werk. Maar daar kan ik het niet afhandelen, en ik ben zo'n tut die ze meteen in huis wenst te hebben. Moet ze op vooraad hebben maar dat vind ik ook zo "de goden verzoeken". Maar met name voor de veeltesters is het zeker interessant... En ik vind het goed dat jullie deze mogelijkheid bieden! Groetjes Daphne
@bibi78 Overmaken met telebankieren gaat van bank naar bank vrijwel direct en van giro naar bank een dag. Je kunt betalen via een bankoverschrijving, paypal realtime en creditcard Alleen bij Paypal en creditcard komt 50 cent kosten bij.
heb ik zondag ook gedaan. gelijk bedrag overgemaakt (internetbankieren) en vandaag in huis, hartstikke makkelijk, en heb nu 6 testjes liggen voor bijna dezelfde prijs als 2 testjes van etos eigenmerk. En dat vind ik toch wel schelen. Bij de eerste ronde gingen er 4 testen doorheen, en deze ronde 2. Heb ze nu op voorraad, en ze zien er volgens mij hetzelfde uit. Als het dan positief is, dan kan ik altijd nog een 'sjieke' test (leest dure) halen om het maar zo te noemen.
oeps daphne was zo in het antwoorden verdiept van bibi dat ik jouw over het hoofd zag (sorry) ja meis dat kan dat je het niet kan afhandelen maar tja sommige vinden het toch wel prettig wat testen in huis te hebben want ik weet uit ervaring als je zwanger blijkt te zijn of juist niet en je twijfelt dat je dan toch meerdere keren test en gebruik je dan duurdere testen tja dat happelt er lekker in en onze testen zijn 99% betrouwbaar daarom is het nooit verkeerd om ze niet duur in te kopen toch? en is maar 1 dagje wachten op je levering
@janice deze sjeike (eehh duurdere) hebben we ook he alleen duurt dat 3 werkdagen voor je die binnen hebt
die zwangerschapstesten kunnen gewoon door de brievenbus? en staat er dan n afzender bij of is t n blanco envloppe? ik woon namelijk wel samen maar we wonen langs mn schoonouders en ja die hoevennog niks te weten waar we mee bezig zijn,en als hij die door de brievenbus past bellen ze vaak bij hun aan om t aan te nmen vanddar deze vraag!! ik hoop n antw t krijgen??? groetjes esther
Ik kreeg een blanco envelopje, maar ik had ze niet hier besteld. Het webwinkeltje was er toen nog niet...
poehh dat is weer n opluchting en ze passen ook dus door de brievenbus,nou dat scheelt weer ff dat ik niet naar mn schoonmoeder moet dan haha ja die vraagt dr eigen dus meteen af van wat is dat nu weer,heel erg nieuwsgierig.ik zal eens zien,en je kan dus ook gewoon via internetbankieren betalen?? groetjes esther bedankt voor de antw allemaal