zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeny, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ben 21apil gestopt met de pil en werd t 25mei(pilongi)
    maar nu na zn lange tyd nog niks,ok t kan ontpillen zijn maar ik heb dan toch wel gewoon ongeveer 14 dgn erna n eisprong he?
    en asl t nu lan gduurt voor dat ik ongi word wanneer weer ik dan mn eisprong is?
    tempraturen heb ik nog niet gedaan,vind t ook wel wat ingewikkeld als ik eerlijk moet zijn!

iemand antwoord???
    i hope so

groetjes esther :(

2. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Oh echt waar? Doen ze die testen gewoon door de brievenbus? Ik dacht dat ze inderdaad met een pakketje bij je zouden aanbellen, en aangezien ik full time werk en dus overdag nooit thuis ben, wilde ik ze al niet bestellen. Maar als ze gewoon door de brievenbus gaan :D. Ga ik ze ook mooi bestllen via de webwinkel hier... ga meteen even shoppen zo ;)

3. bij deze ook jou vraag meteen beantwoord!
    succes......

groetjes esther :D

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vinden jullie eingelijk van de etos test ik hoor vaak dat er een voorgedrukt streepje zit is dat ook echt zo???

groetjes nandine

5. hm die ken ik nog niet ben nog namelijk niet zo lang bezig,zit nog steeds te wachten op mn eerste echte ongi als die nog komen gaat?want wachten duurt lang he!!

6. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb zelf die test nog nooit gebruikt, maar lijtk me heel erg vreemd als dat echt zo is :( :( ;)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Etos is een vrij goede test dacht ik.

Met romed moet je uitkijken..

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ok ben blij het te horen dan is er nog hoop :D

kheb namelijk gister een test gedaan veel te vroeg ma ja er kwam een vage 2e streep!

groetjes nandine

9. zou ik t ook kunnen proberen?
    ik heb me gewoon aan 28dgn cyclus gehouden omdat ik t nog niet precies weet,nou heb ik nu wel van die rare buikpijn net of je teveel het gegeten(of je vol zit)en vorige wk ook al en ook snachts wel eesn van die steken in mn zij gehad,ik dacht ja hoor mn ongi word klaar gemaakt maar nog niks,ja nu zit ik in de ontpilfase maar ??????weet iemand wat ik kan doen?
    ik heb 3 maal CB thuis liggen!

groetjes esther :(

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is wel zonde want je hoeft nog maar 1 dag te wachten maar als je er toch 3 hebt ;)

nou ik zou niet kunnen wachten iniedergeval ben te ongeduldig :)

groetjes nandine

11. zou t ontpillen zijn of toch????
    nee ik denk dat ik me toch voor de gek hou,ik durf eigenlijk ook nog niet echt,want ik ben nog niet echt ongi geweest dus die zal wel op zn tyd staan te wachten!!of toch niet haha wat zouden jullie doen????? :( :(

12. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Kan idd ontpillen zijn maar eeeh ,... ik ben niet zo goed in wachten en als je er toch 3 heb liggen :D zou ik er morgenvroeg toch echt een testje tegen aangooien hihi. Maarja dat ben ik......

Liefs sancho

ben benieuwd...

13. ik zal eens kijken morgen durf niet echt,maar ik zal wel laten weten als t raak is,of zal ik nog n paar dgn afwachten voor t geval dat de :evil: komen in aantocht,dat denk ik

Deel Deze Pagina