Zwangerschapstests voor dummies!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Belle, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mens dat laatste stuk, ik pis in mijn broek!!
    Je moet een boek schrijven!!
     
  2. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    HAHAHAHAHA :D :D :D! Heeel leuk geschreven, Belle!!! :D :D :D

    En ik vind het test-verhaal ook super herkenbaar!
    Ik ben ook zo'n kluns die de test te lang of te kort in de straal houdt! (heb al een aantal testen verpest)
    En als ik het in een potje doe komt er meer naast dan in!
    Ben blij dat ik niet de enige ben!

    :D Hou ons op de hoogte wat betreft die 1%, he!?! Suc6! :D

    X MIR
     
  3. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Die ene procent is toch 1% en geen 0%. Dus volgens mij is het helemaal niet zo weinig! 1% is 1% dus altijd nog een kans! En als je er maar 1% rekening mee houdt, dan valt het altijd mee....

    Succes!

    Marian
     
  4. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    men Belle :confused: jij durft een hagelwitte onderbroek whahahhahahahhaha ...nah om eerlijk te zijn had ik ff zo`n verhaal als het jouwe nodig .. nah die :evil: van jou die durven dus echt niet te komen :) das alleen maar gunstig toch
    super dat je zo positief bent ...mag ik die roze bril ff lenen van je ?? ;)
    greetz asjuh ..enne ik duim voor je dat ze wegblijven
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Dit verhaal doet me denken aan mijn eigen 1e zwangerschaps test vandaag 4 jaar , 8 maanden en 3 weken geleden :oops: :oops:
    Hihi , me wc was gelukkig alleen niet zo een bende geworden :D

    Maar wel heel leuk om te lezen dat het niet zo vanzelfsprekend gaat dat testen :)
    Het is ook erg grappig verwoord trouwens .
    Moest toch echt heel hard lachen :oops:

    Groetjes Joyce
     
  6. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Belle, jij vrolijkt een mens op, met de manier waarop je dingen omschrijft.
    Echt lachu.....

    Maar even serieus, ik hoop echt voor je dat jij bij die 1 % hoort.
    Groetjes Hope
     
  7. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    He Belle, wat doe jij voor de kost eigenlijk (even kijken waar dat schrijftalent van jou vandaan komt).
     
  8. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ben psychiatrisch verpleegkundige. Logisch toch? :D

    Anyway... Toen ik vannacht om half twee gewekt werd door mijn volle blaas, voelde ik het al: 0%! Ik ging op de wc zitten en begon te bloeden (dat heeft mijn lichaam netjes geregeld, trouwens, dat ik niet mijn hele bed onder bloed) (bedankt, lief lijf). Ik was te slaperig om te schelden, maar ik voelde mijn hart wel een centimeter of wat zakken van teleurstelling. Terug in bed legde ik mijn krampende buik dicht tegen de gloeiend warme billen van mijn lief aan. Mijn kruikje, zelfs als hij slaapt zorgt hij goed voor me.

    Ik heb vanmorgen lang uitgeslapen, maar ik voel me nog steeds een beetje wazig in mijn hoofd. Oké, dit wordt hem dus niet. Geen novemberkindje voor Belle en haar meneer.

    Oh, maar dan kunnen we dus nog een kerstkindje krijgen. Hah! Dat is ook mooi! Uit de weg, meiden, ik moet als de donder naar het centrum om een maansteen te kopen, het liefst eentje in kerstkleuren. En ondertussen eet ik alleen maar chocola, dat mag als je menstrueert. En vanavond neem ik een borrel, ik heb nog een fantastische single malt whisky staan, ter ere van ons aanstaande kerstkind. Er is werk aan de winkel! Voor je het weet ovuleer ik weer. :)
     
  9. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jammer meid! Maar op naar de volgende ronde! We blijven positief met zijn allen!!!

    Marian
     
  10. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    zoist Belle ...go for the x-mas beep :D ...veel klusplezier in ronde 2
    greetz asjuh
     
  11. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Yo go girl!! Drink er een op mij!
     
  12. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    single malt whisky... Goeie keuze!
    Dat is toch wel een positieve kant na al je moeite.

    Ik heb hier ook een niet onaardig assortiment staan, maar IK mag er voorlopig niet meer aankomen in verband met rijpende hercencelletjes en zo. Ik voel me bij alleen de gedachte aan Laphroaig of Oban al schuldig...

    Dat zijn trouwens best interessante babynamen.... hmmmm...
    :-D
     
  13. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    go belle!!! dan maar voor de kerstbeeb!! ik ben nog in de wacht voor een sinterklaasbeeb!!

    Karin
     
  14. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    En hele verantwoorde vakantiebestemmingen bovendien. ;) Maar zie het maar eens uit te leggen, later. "Mama, waarom heet ik eigenlijk Oban?" "Nou, schat..." :D

    Maar goed: Magnum Intense, Dalwhinnie en de nieuwe Wallace en Gromit film, als ik dan toch ongesteld ben, laat ik er dan maar het beste van maken. Ik loop in een joggingbroek door het huis, mijn haren in een slordige knot in mijn nek, geen spoortje make-up op en ik oefen al de hele dag op de verplichte chagrijnige gezichtsuitdrukking. Menstrueren is hard werken als je het goed wilt doen.

    Jammer dat mijn liefje niet een beetje beter meewerkt. "Nee Belle, je hoeft niet te koken, dat doe ik wel vanavond." "Ga maar lekker zitten, zal ik nog een kop thee voor je zetten?" "Oké, laten we vanavond die film met Johnny Depp maar kijken dan." Ik durf te wedden dat hij me zonder mopperen een voetmassage geeft als ik erom zou vragen.

    Grrrr!! Het is onmogelijk om onredelijk ruzie met die man te maken, hij is één en al liefde, begrip en zorgzaamheid. Wat heb ik nou aan een man die me niet eens voor de voeten loopt als ik zin heb om te vechten? Waar moet ik heen met mijn agressie, mijn frustratie, mijn vrouwelijke kuren als mijn lief me geen enkele aanleiding geeft om eens lekker uit te halen?

    Oh well... Ik tel mijn zegeningen en neem nog een slok Highland. Na deze week is het weer uit met de pret, dan moet ik gezond leven, veel vrijen en wachten op de barst in mijn maansteen. Hè, wat vervelend nou. ;)
     
  15. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wow belle, wat een unieke man, de mijne biedt met echt geen kookbeurt en kopje thee aan als ik menstrueer. Maar ik kan me voorstellen dat jij juist effe wilt afreageren!!

    Karin
     
  16. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nah belle thats the spirit ...lekker hangen op de bank je pootjes op je mannetjes schoot ...en gaan .... enne yep je hebt gelijk ...veel vrijen sucks ;) not ! hahahaha geniet maar lekker van je drankje en prijs je maar gelukkig met zo`n mannetje ...( zoeen heb ik ook )
    greetz asjuh
     
  17. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Balen van je ongi,maar heel goed dat je het zo opvat!;)

    Enneuh..volgens mij ben jij een schrijfster en werk je een stukje van je nieuwe boek uit op ons ofzo haha ;)
     
  18. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Belle, je bent in 1 woord geweldig!!! :) Ik lach me rot om je teksten; echt super.
    Wel balen van je ongi, maar kerstkindje is idd leuk!
    Mijn lijf is ook altijd zo zindelijk hahaha is wel prettig idd!
     

Deel Deze Pagina