Hoi hoi Eigenlijk viel het me al een paar weken geleden op maar het word steeds duidelijker ik krijg een zwangerschaps streep op me buik zo grappig wie heeft dat ook, Hij loopt tot ongeveer waar mijn baarmoeder nu zit net nog iets onder de navel ben vandaag precies 21 weken zwanger, Maar wie heeft dat ook? Groetjes Patricia
Vorige keer wel, nu is er nog niets te zien. Misschien omdat ik deze zomer nauwelijks in de zon ben geweest.
De vorige keer had ik hem rond de 23 wk volgens mij...nu met 28 zie je een heeeeel licht lijntje. Ben zelf niet meer of minder in de zon geweest dan mijn vorige zwangerschap volgens mij. Deze keer lijkt het er niet op dat hij zo duidelijk wordt als bij Ruben.
ik krijg nu een heeel licht lijntje ook boven mn navel hoor van heel veel mensen dat ze dat krijgen als het een jongetje wordt, hier klopt het igg, een jongen
Mijn buik heeft de hele zomer geen zon gezien en ik krijg een meisje, haha, dus dat zegt allebei blijkbaar niks.
Zegt volgens mij ook niets. Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt een heel dikke streep en het werd een meisje, nu wordt het een jongentje en tot nu toe nog geen streep te bekennen...
Hier ook een lichte streep, maar heb bijna niet met mijn buik in de zon gezeten, dus dat wil ook weer niets zeggen. Heb de streep ook al een aantal weken.
ik had m bij mn eerste zwangerschap ook, en hij is pas sinds een maand of 2 helemaal weg, was er trots op, hoop ook dat er snel weer eentje komt
Bij mn eerste zwangerschap had ik een hele duidelijke *meisje* nu komt er een jongentje aan en heb ik nog niks...