Hallo allemaal Onze zoon is nu 8 weken en ik heb nog dagelijks last van buikpijn de ene dag meer als de andere dag. En af en toe voel ik zelfs mijn eierstokken en baarmoeder prikken lijkt het wel. Twee en halve week terug was ik bij de ha maar de verwees me door naar de VK die had nog controle over me. Nou ik was er toch. Dus thuis was het weer iets minder en heb ik niet gebeld maar loop er nog wel steeds mee. Gaat dit over of moet ik toch echt bellen. Ik ben vorige week ongi geworden en ben normaal maar 3 of 4 dagen nu al een dikke week heel erg vreemd. Een dag een beetje bloed, weer een dag niets dan ineens een vloed die me langs me benen loopt en dan weer 2 dagen niets. Dan weer een beetje en weer niets en dan weer iets met het afvegen. Heel vreemd allemaal. Kent iemand dit??
heb je niet sowieso een nacontrole bij de vk? ik zou ff bellen voor een afspraak. of je weet wat er is of je bent gerust gesteld..
Misschien is er toch een stukje placenta blijven zitten? Dat je nu niet ongesteld bent maar gewoon weer vloeit? Zou goed kunnen. Ik zou als ik jouw was contact opnemen met de verloskundige!!
Dank je wel. We hebben hier geen nacontrole, alle vrienden ook niet heb ik even na gevraagd.Bij de eerste ben ik in het zkh bevallen en had ik wel nacontrole, nu niet. Zal toch de ha maar eens bellen. Dank je wel allemaal