verlof nog steeds niet geregeld?!

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by hopelessinlove, Feb 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,143
    0
    0
    Hallo,

Ik ben immiddels al zo een 21 weken ziekgemekd ivm zwangerschapsmisselijkheid. Ondertussen werk ik ongeveer 4 uurtjes per dag en gaat over 2,5 week mijn verlof in althans, normaal gesproken!

Nu heeft mijn arbo arts al meerdere keren aangegeven dat mijn baas mij zwanger en ziek moet melden bij het uwv. Mijn baas heeft dan ook al meerdere keren naar ze gemaild/ brief gestuurd maar hoort er maar niks op. Ook bij het hoofdkantoor zeggen ze dat er contact is geweest en het geregeld wordt.Tot nu toe heb ik nog altijd gewoon mijn loon gehad en hoopt de baas dit dus met terugwerkende kracht terug te krijgen bij het uwv ivm ziekte door zwangerschap.

Alleen begin ik me nu ook wel druk te maken. In maart zou ik namelijk mijn verlof moeten ingaan maar ook hier heb ik niks over gehoord van het uwv?! Kan ik zelf contact hierover opnemen want ik zal tijdens mijn verlof sowieso via het uwv uitbetaald moeten krijgen denk ik en ben bang dat ik dalijk te laat ben en bijv een maand zonder geld zit?! Volgens de arbo-arts moest mijn baas het regelen en hoef ik niks te doen maar goed het komt nu wel dichtbij en wil het geregeld hebben in plaats van mij hier druk over te moeten maken!!

Alvast bedankt!

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Beste Hopelessinlove,

Ik kan me voorstellen dat je je hier zorgen over maakt, al zou je dat misschien beter niet kunnen doen... Je kunt even contact opnemen met UWV Telefoon (0900 - 9294). Mijn collega kan kijken of het is aangevraagd. Wil je dat ik het voor je controleer? Stuur dan even een DM met je telefoonnummer, en wanneer je bereikbaar bent. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Robert
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

3. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,143
    0
    0
    Bedankt, heb gebeld en er was nog geen contact geweest. Op mijn werk zeggen ze van wel maar dat ze op inlogcodes zijn aan het wachten?!

Heb nu afgesproken dat ik volgende week nogmaals bel en als het dan niet geregeld is dan kon ik het zelf aanvragen zei die mevrouw! Het zou in ieder geval goed komen, dus ik ben wat gerust gesteld!

Nogmaals bedankt!!

Share This Page