snap er niks meer van

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door roy2, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hallo,

ik ben 25 september uitgerekend. nu stop ik 6 weken van te voren.ook ivm dat ik in de ziektewet zit. nu gaf mijn werkgever aan dat 13 augustus mijn laatste werkdag zou zijn.nu krijg ik dus een brief van het uwv met dat er een WAZO uitkering aangevraagd is en deze per 18 augustus ingaat.maar gaat mijn verlof toch pas per 18 augustus in of begrijp ik het nu verkeerd.heb het uwv erover gebeld en die zegt dat mijn werkgever de uitkering per 18 augustus heeft aangevraagd en ik daarheen moet bellen.deze zijn er natuurlijk weer niet als je ze nodig hebt dus vandaar dat ik hier hoop een beetje antwoord te kunnen krijgen.ik snap er nu echt niks meer van en ben bang dat mn werkgever mij straks benadeeld. hopelijk is het een beetje duidelijk zo opgeschreven en ik ga er zoiezo maandag achteraan hoe het nu precies zit

alvast bedankt gr roy

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi,

Als je zes weken van te voren met verlof gaat is officieel 15-8-2010 je eerste verlofdag. Aangezien dat op zondag is denk ik dat je vanaf 16-8-2010 niet meer hoeft te werken (er vanuitgaande dat je nooit werkt op zondag). Ik zou het maandag toch maar even navragen!

3. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hoi simba,

bedankt voor je reactie.ik ga er zoiezo maandag even achteraan
    hoe het nu zit

gr roy

Deel Deze Pagina