Effe zeuren, want ik trek het bijna niet meer. Ik had verwacht al bevallen te zijn aangezien mijn tweede twee weken te vroeg was, maar nee hoor, deze blijft zitten. Ik heb al twee weken lang voorweeen, vaak ook al pijnlijk, soms een uur lang elke 5 min, maar dan zwakt het weer af...loos alarm dus. Doodmoe wordt je ervan.Mijn BI neemt behoorlijk toe, elke stap lijkt alsof er messen in mijn onderlijf zitten, ik kan niet meer uit de voeten, echt Alles is teveel. Enige wat verlichting geeft is liggen, dan voel ik de druk niet op mijn bekken.Slecht slapen, dus ik raak steeds vermoeider. Tja, en ik heb al twee kinderen, dus rust is vaak ver te zoeken. Normaal ben ik niet zo'n zeur, maar nu duurt het mij echt te lang, dan te bedenken dat ik misschien tot 42 weken moet...brrr moet er niet aan denken.Deze laatste loodjes zijn errrruug zwaar! Maar ja, alles is goed met de beeb, en dat is het belangrijkste. groetjes Patricia (ik ga de kinderen naar school brengen en dan naar bed, heerlijk)
Heej naamgenootje . Ik kan t me goed voorstellen als je te kampen hebt met bi en de voorweeën. Maar ja.. niks aan te doen, je hebt iig ff je hart gelucht. Dat helpt meestal ook wel ff
Klaag maar lekker hoor meid. Ik weet hoe zwaar de laatste loodjes kunnen zijn zeker als je bi hebt. Ik hoop dat de beeb niet lang op zich laat wachten. Knuf nynke
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=46292 Ook hier nog een aantal dames die het beu zijn, klets gezellig mee!
Ik herken het helemaal! Ik had ook verwacht dat ik eerder zou bevallen, maar nee hoor Tedje bleef lekker zitten. Met 39w3d ben ik bevallen. En geloof het of niet, maar daarna vond ik het jammer dat ik niet meer zwanger was.
hier nog iemand, de laatste dagen duren zo lang. En dan nog te denken dat je 2 weken langer mag lopen! Ik kan niets doen zonder er aan te denken dat ze al kan komen. Hoor je ook nog eens van andere dat iemand die tegelijk zwanger was al 10 dagen geleden bevallen is!
Ik kan het me helemaal indenken! Ik ben pas met 41 weken bevallen en was behoorlijk zwaar geworden. Was het ook zo verschrikkelijk beu . Ik kon echt niet meer. Ik heb een hele goede leuke vlotte zwangerschap gehad maar de laatste twee weken hadden me gestolen mogen worden.
Hey meiden, bedankt voor de opbeurende woorden. Ben net uit bed, dat heeft goed gedaan.Weer een dag voorbij.Inderdaad , even hart luchten, dat doet goed. Enne, jullie ook allemaal sterkte , de meeste van jullie zitten in dezelfde situatie.