Hallo meiden, Ik krijg als ik nies een enorme pijnscheut in mijn linkerzij, dan klap ik echt bijna in elkaar van de pijn. Herkent iemand dit en zou het kwaad kunnen voor de baby? Ik ben heel benieuwd, want ik vind het echt vreemd. Groetjes, Anakin.
Is gewoon bandenpijn. Probeer eens (als je ligt bv) je benen omhoog te trekken als je moet niezen en dus niet je hele lijf gestrekt te houden. Je zult waarschijnlijk merken dat je dan al een stuk minder last van steken hebt. Komt omdat die banden sowieso al strak staan en als je niest komt er nog eens extra druk op.
dit komt door je banden......die zitten onder.maar ook boven zitten er banden....als je niest of hoest of als je opeens opstaat,komt er druk op te staan......en krijg je dus een pijnscheut aan de zijkant van je buik......had het bij mijn jongste zoon ook heel erg.....maar is niks om je zorgen over temaken.....je moet het gewoon zien als een elastiek die wordt opgerekt......groetjes tamara
Ik heb geen pijn bij het niezen maar ik plas in mijn broek als ik moet niezen, erg vervelend als je net ergens in een winkel staat ofzo haha..
Amilah lijkt mij inderdaad heel vervelend! Het pijn bij niezen heb ik ook, neem inderdaad aan dat het van de banden komt.
@Amilah: Dat lijkt me echt heel vervelend! Sta je net in een winkel....ofzoiets Bedankt voor de reacties, ik ben blij dat ik niet de enig ben die hier last van heeft en het verhaal van de banden lijkt mij inderdaad heel logisch. Groetjes, Anakin.
ja haha.. maar ja aan de andere kant, het doet niet pijn en ik doe soms als ik heel lang van huis ben een maandverbandje in en als ik bij mensen op bezoek ga neem ik schoon ondergoed mee.. Als dit het ergste is dan heb ik niet te klagen..