Hi, Sinds een klein weekje, maar vooral sinds een paar dagen wil ons kleintje niet meer in de maxi-cosi ze begint te krijsen en ook nog onderweg als we al aan het rijden zijn begint ze ineens te krijsen.... Nu begint ze sinds een paar dagen ook moeilijk te doen om mee te gaan in de kinderwagenbak (dreami) Ze gaat al vanaf dat ze twee weken oud is elke dag mee met het hondje wandelen maar nu vind ze het niks meer ook hierin gaat ze krijsen ook als we al aan het wandelen zijn... Vandaag was het zelfs zover dat ze bij het jasje en mutsje aan doen al begon te krijsen iemand ervaring of tips? Heb al geprobeerd een ander jasje/mutsje of geen jasje maar een dik vest maar mevrouw vind het allemaal niks! Bedankt! Inkie
Ze heeft er waarschijnlijk gewoon eventjes geen zin in Gaat vanzelf weer over hoor, maar is wel vervelend...
Ik merk wel hier dat de kleine uk van ons steeds meer behoefte heeft om zich heen te kijken en in een beetje hangstand te zitten/liggen. Lucas zit hier ook meer in zijn wipstoeltje dan dat hij in de box ligt. Nu begint hij ook steeds onrustiger te worden in de wandelwagen. Heb ook een dreami. En moet zeggen, qua lengte gaat hij daar ook niet lang meer in zitten. Maar met de maxi cosi heb ik weing problemen en zeker niet in de auto als we rijden. Dan gaan de ogen altijd langzaam dicht en is het slapen maar....
Dat liggen in de kinderwagen bak vond Steven op het laatst ook niet meer leuk, ik deed hem dan even in de maxi-cosi op de kinderwagen klikken, en dan kon hij meer zien, zolang het kontje maar heen en weer gaat, gaat het goed.Jasje aantrekken, vond hij ook niet zo leuk, gaat wel weer over, nu vind hij het niet meer erg. De kinderwagenbak staat al op zolder.