Ik heb er geen goed gevoel over

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mommy1989, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Beste verloskundige, Hier ben ik weer met een vraag.

Ik ben afgelopen donderdag begonnen met bloeden, helderrood.. Savonds was het weg. Vrijdag was het er weer, vrijdag middag ietsje erger maar goed inlegkruisje vol. Zaterdagochtend nog een beetje en zaterdag middag helemaal weg. Zondag nog een ieniemienie beetje bruinslijm zeg maar. Gisteren heb ik getest deze was nog positief, ik nog helemaal happy.. Maar nu komt het, ik heb net weer getest maar deze was negatief?

Ik ben geen stolsels verloren en ook geen krampen gehad ofiets.. Hoe groot is mijn kans op een mk?

Alvast bedankt xx

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

tja, het kan nog wel twee kanten op, als ik het lees is het bloedverlies niet heel heftig geweest. Was het net zoveel als een normale menstruatie? Het feit dat je test echter negatief was, is niet zo mooi. Als het in totaal weinig bloed is geweest zou ik er nog een test op wagen, is die dan ook negatief, dan is het helaas echt mis.

Mirjam

3. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo,

Het bloeden was minder dan een menstruatie en ook veel korter. Vanmiddag een echo laten maken ipv wachten tot maandag, maar het was dus helaas mis. Bm was helemaal schoon, met een streepvormige endometrium :(

Bedankt voor de reactie!

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi

wat verdrietig om te horen zeg. Sterkte gewenst!

Mirjam

5. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo,

Nog bedant voor de reactie!
    Opzich gaat het nu wel en we willen zo snel mogelijk weer proberen opnieuw zwanger te worden. Nu is mijn vraag, als ik van mijn cyclus uitga 28 dgn (20 okt en dan de 1e dag van het bloeden van de VMK is 16 nov) Dan zou ik morgen mijn eisprong hebben. Klopt dit, of moet je eerst een normale menstruatie afwachten of zijn nu mn vruchtbare dagen anders? Ik heb vandaag zo af en toe wel wat steekjes zowel links als rechts in mn onderbuik?

Toen ik van allebei mn zoontjes zwanger wilde worden heb ik daar nooit zo opgelet dus weet ook totaal neit wat ik kan verwachten van een eisprong.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi

je hoeft geen cyclus te wachten, je mag het meteen weer proberen. Ik zou maar uitgaan van een gewone cyclus. Dus het zou prima kunnen dat je 1 dezer dagen weer een eisprong hebt ja.

Mirjam

Deel Deze Pagina