hoi verloskundigen, Ik ben in jan2010 gestopt met de pil. Daarna heb ik eigenlijk gelijk een regelmatige cyclus gehad (35,35,28,28,40,28) de menstruatie na 40 dagen bestond uit enkel wat bruin verlies, de maand daarna kreeg ik een zeer heftige menstruatie met veel bloedverlies, bloedproppen en pijn.(heb dit nooit, ook voor de pil, enkel 3 dagen licht roodverlies) Sindsdien heb ik geen menstruatie meer gehad. Zit nu inmiddels op dag 50. Heb al wel sinds dag 30 een zwaargevoel in mijn buik, steken net boven mijn schaambeen en licht menstruatiepijn, echter geen bloed te bekennen. twee testen (dag36 en 45) waren negatief. Omdat ik me sinds de 30ste niet echt lekker voel door de klachten rond mijn uitblijvende menstruatie vraag ik mij af wat dit kan zijn. Raden jullie mij aan contact op te nemen met de huisarts, of gewoon af te wachten? door het uitblijven heb ik ondertussen wel stress opgebouwd wat ook weer niet bevordelijk is voor de menstruatie. alvast bedankt voor jullie reactie grt, arwe