onregelmatige cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lies1994, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn vriend en ik zijn ondertussen 8 maanden verder na het stoppen van de pil en ik heb tot op heden een erg onregelmatige cyclus.

Op dit moment zit ik al op cyclusdag 47 en nog steeds geen menstruatie te bekennen. Heb erg veel symptomen gehad deze maand, maar alle testen zijn tot nu toe negatief en de moed zakt me alweer in de schoenen. Er is zelfs tweemaal een druppel witte vocht uit m'n tepel gekomen, maar heb gelezen dat dit geen symptoom kan zijn?

Is dit een reden om de dokter maandag te bellen? Kan de HA er iets mee of zal hij tegen me zeggen dat ik nog maar verder moet proberen?

Dit zijn de lengtes van m'n cyclussen:
    45-38-24-30-43-24-47...

Alvast bedankt voor uw reactie!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi LIes1994,

ik snap dat je er ongeduldig en onzeker van wordt. Altijd lastig een onregelmatige cyclus. Ik denk dat de HA je toch nog een paar maanden wil geven, want kinderwens tot een jaar is normaal, ook bij een onregelmatige cyclus. Zorg dat je goed je vruchtbare periode berekend (al is die bij jou dan wat langer) en dan om de dag gemeenschap hebben. Dan is de kans het grootst dat het lukt.
    Vocht uit je tepel wil inderdaad niets zeggen helaas.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina