Dode baby gevonden in vakantiepark Sprang-Capelle

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    SPRANG-CAPELLE - Een baby van zes maanden is zondag aan het begin van de middag overleden in een huisje in vakantiepark De Spranckelaer aan de Vier Heultjes in Sprang-Capelle. De politie onderzoekt de doodsoorzaak van het jongetje.

Agenten die zondagmiddag rond één uur na een 112-melding ter plaatse kwamen, hebben de baby nog proberen te reanimeren maar dat mocht niet meer baten. Omdat de doodsoorzaak niet bekend is, heeft de politie een deel van het park afgezet en is een uitgebreid technisch onderzoek gestart. De ouders, een 24-jarige vrouw en haar 42-jarige vriend, zijn opgevangen en voor verhoor naar het politiebureau gebracht.

Naast de technische recherche, die onderzoek doet naar de doodsoorzaak, werden ook twee ambulances en een traumahelikopter gealarmeerd. De politie heeft de omgeving afgezet.

Recreatiepark De Spranckelaer ligt aan het water ten zuiden van de snelweg A59.

Omroep Brabant: Politie onderzoekt overlijden baby
    Dode baby gevonden in vakantiepark - RTL Nieuws.nl
    Politie onderzoekt doodsoorzaak baby in Sprang-Capelle - Brabant - Algemeen - bndestem
    Politie onderzoekt dood zes maanden oude baby Sprang-Capelle | nufoto.nl | De laatste nieuwsfoto's zie je het eerst op NUfoto.nl!

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Vreselijk, arm kleintje :(

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ik vraag me echt af wat er gebeurt is...

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik ook... Misschien wel 'gewoon' wiegendood oid maar dit klinkt toch heel anders :(

5. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    HHmm heel vreemd! Ben benieuwd wat er is gebeurd.. Vreselijk!

6. petrab

petrab Actief lid

19 aug 2010
    398
    0
    0
    Jeetje.
    De vader van het kindje heeft hem "vermoedelijk"vermoord omdat zijn vriendin bij kem weg wilde gaan en het jongetje mee wilde nemen.
    zie www.112kaatsheuvel.nl

ONGELOOFLIJK!!!!!!!!!!!!

Hij schijnt al een dochter uit een eerdere relatie te hebben.
    Nou die moet de rest van haar leven leven met als idee dat haar vader tot zoiets in staat is.
    ONBEGRIJPELIJK!!!!
    (als het bewezen word natuurlijk)

liefs,

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jakkie. sprang capelle ligt hier hemelsbreed denk 15 km vandaan

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oh mijn grote god zeg...

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het verhaal van de bron is volkomen suggestief. Eerst "zien", dan geloven.

Maar hoe dan ook erg dat het kindje is overleden.

10. adi

adi Niet meer actief

Ik kan echt kwaad worden om zulke sentatiepraatjes van 'buurtbewoners'. Zoiets roep je toch niet tegen de media als je het niet ZEKER weet. 'hij zal het wel gedaan hebben, want ze wilde bij hem weg'.

11. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    verschrikkelijk, wat er ook gebeurt is......

12. Only me

Only me Niet meer actief

Getsie, wat erg zeg!

13. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    ook heel logisch dat ze dan in een vakantie huisje zitten.
    Als die man het niet gedaan heeft is hij nu al door veel mensen veroordeeld..

tis verschrikkelijk

14. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

De ouders van de baby, die zondag dood is gevonden in een vakantiehuisje in het Brabantse Sprang-Capelle, worden er vooralsnog niet van verdacht dat zij het jongetje wat hebben aangedaan. Beiden zijn volgens polititiewoordvoerdster Desiree Brabers nooit aangehouden geweest. Ze zijn vrijwillig mee gegaan naar het bureau voor een verklaring. Nadien zijn de ouders weer naar hun woning gegaan.

dit staat nu op 112kaatsheuvel.
    als de ouders echt verdacht worden lijkt het me niet dat ze weer naa huis zijn gegaan.

vreselijk overigens, is echt heel dichtbij..

15. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Wat een vreselijk nieuws
    Je grootste nachtmerrie

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Is het ergste wat je als ouder zijnde kan overkomen...

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Walgelijk is dat idd. Twee en een half jaar geleden zijn twee mensen uit onze kerk vermoord, en toen had SBS ook buurtbewoners erop: "Ja, het leken zulke fatsoenlijke mensen, maar als je dit hoort, dan zal er toch wel wat aan de hand zijn, want dit is geen zuivere koek."
    En dat verhaal ging idd de wereld in. Dat het allemaal volslagen anders bleek te zijn, dat komt dan bijna niet meer in de media, (wij volgden de zaak uiteraard en berichten over het vervolg van deze zaak belandden altijd op pagina 20 in klein lettertyp en in een hoekje weggedrukt).
    Mensen beseffen echt niet wat ze aanrichten, met dit soort idiote dingen te roepen.

18. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bah wat verschrikkelijk... ik hoop dat hij gewoon aan 'wiegendood' is overleden... maar dat denk ik haast van niet door de 2 ambulances en een trauma helicopter en politie erbij...

ik vind de titel van dit toppic wel erg storend... er is niet *zomaar een dood babytje gevonden... deze baby is overleden waar de ouders bijwaren en deze hebben 112 gebeld... dus het woord gevonden vind ik niet echt passen...

*Zomaar is niet zo grof bedoeld als het er staat... ik wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden

19. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Verschrikkelijk.... :(

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

voor zover ik weet, zijn de ouders geen verdachten, je kan pas oordelen als je daadwerkelijk weet wat er gebeurd is er kunnen zoveel verschillende dingen zijn waaroor het kindje om het leven is gekomen.. verstikking/wiegendood etc... vind niet dat je zomaar kan oordelen maar dat is mijn mening.. het is pas moord als dat bewezen is in mijn ogen..

Deel Deze Pagina