Hoi, Sinds vorige week voel ik de baby. Een raar gevoel alsof er flink wat lucht in je darmen zit. Gelukkig is dat dus geen lucht want er volgt verder niks hihi. Duidelijk de baby dus. Nu vroeg ik mij af wanneer je aan de buitenkant de baby kunt voelen zodat de vader ook eindelijk eens van de baby kan genieten... Wie weet dit?
Mijn man kon het rond de 22 weken voelen toen ik zwanger was van mijn zoon en dochters.Maar het verschild nog wel eens geloof ik.
mijn man kon het met 21 weken en nog wat dagen voelen.... Maar ik hoor ook vaak dat dat veel later is.
mijn man voelde het pas met een week of 28.nu moet ik er wel bij zeggen dat mn man niet de geduldigste is
Mijn man kon ons kindje rond de 20 weken voelen. Maar meestal is het later hoor. Ligt er ook nog aan hoe je placenta ligt.
ik wist zeker dat ik de baby voelde met 17 weken, en mijn man kon de baby voelen met 20 weken..ook bij mij ligt mijn placenta aan de achterkant/rugkant. ik voel de baby ook heel duidelijk en vaak bewegen. je kunt het zelfs zien van de buitenkant!
Ik voelde Eva met 19 weken, ook meteen aan de buitekant. Mijn vriend voelde haar met 20 weken. En mijn placenta zat over de hele voorkant! Maar ik had ook een druktemakertje in mijn buik, ik heb haar vanaf die 19 weken elke dag heel erg goed gevoeld. En nu is ze nog steeds heel erg druk!
Mijn buik zag je trouwens met 20 weken ook al bewegen. De eerste keer dat ik het zag, zei ik dat tegen mijn vriend en hij had zoiets van, dat kan nog helemaal niet. Maar net op dat moment schopte Eva weer en zag hij het ook!
20 weken hier, ik zag em toen ook al bewegen, mn vriend heeft alleen niets gevoeld omdat de beeb zo eigenwijs is om te stoppen met trappen als hij zn hand erop legt!
ik ziew me buik ook wel eens bewegen mr hoe weet je nou cker dat t je kind is en niet je adenhaling of iets andrs?
nou geloof me, het verschil is heeeel duidelijk! je ademhaling gaat heel geleidelijk en een schopje van je baby is echt kort.
ik voelde mijn baby voor het eerst met 18 weken, en een week later dacht ik het zelf aan de buitenkant te voelen. dus ik mijn vriend wakker gemaakt, om voor mij zelf zeker te zijn dat ik niet gek aan het worden was. en ja hoor na ongeveer 10 minuten wachten trok hij zijn hand weg omdat hij er gewoon van schrok toen de baby schopte.
zelf weet ik niet goed wanneer je het nou aan de buitenkant voelt, aangezien je t dan ook aan de binnenkant voelt. Mijn man voelde het afgelopen week (met 22 weken) voor het eerst
Voor mij was het in eerste instantie lastig te ontdekken of ik het kindje of mijn darmen voelde Met dank aan de VK weet ik nu zeker dat het het kindje is. Vooral als ik 's avonds in bed lig is het ook aan de buitenkant goed voelbaar (sinds een aantal dagen) en heeft mijn vriend de baby ook gevoeld. Het gaat nog niet heel hard (misschien ook maar gelukkig voor mij), maar het is wel voelbaar.
met mijn eerste zwangerschap zou ik niet meer weten wanneer het aan de buitenkant voelbaar was Wat ik me wel afvraag bij een tweede of volgende zwangerschap voel je het dan eerder mij schoonsusje is ook zwanger en die zei dat ze bij de twee en dan nu derde bij een week of 12 a 13 het zelf al kon voelen
ik voelde onze beeb met 15wk voor het eerst.Mijn vriend voelde hem/haar met 19 wk. Ik zie ook vanaf 19wk af en toe mijn buik op en neer gaan heel snel.Van de week was het zelfs zo dat ik een hele bobbel voorbij zag komen.Waarschijnlijk een voetje/handje/armpje/beentje...