ik heb een vraagje! zoals je al aan het onderwerp kan zien over buikkramp (harde buiken)?! ik heb hele erge last van harde buiken heel gespannen buik maar de kramp die ik erbij krijg doet ook gewoon super zeer! zo zeer dat ik savonds niet weet hoe ik in me bed met gaan liggen! En dat me vriend me uit de bank omhoog moet helpen! Wat kan ik hieraan doen? kan iemand me helpen? want ik moet nog best een tijdje maar zo is dat niet echt om vol te houden
Als ik jou was had ik even naar de vk of gynacoloog gebeld. Ik weet niet waar je onder cô staat? Deze klachten heb ik ook gehad en hiervoor ben ik even opgenomen geweest in het zh ter observatie. Ik had namelijk last van harde buiken en voorweeen. Ik wil je verder niet bang maken maar bel maar wel even voor de zekerheid naar je vk. Liefs, kiim88
nou ik heb het er dus met me verloskundige over gehad en die zegt dat het me banden zijn! okey? maar dan moest ik maar zo'n baby blet gebruiken! maar ik heb dat ding dus aangehad en het helpt dus helemaal nix! ik ben wel bang dat er echt iets niet goed zit want doet echt pijn en is gewoon de hele dag door! maar me verloskundige zegt gewoon dat het dat is! en dat ik me maar moet ontspannen wat ik de hele dag al doe?:S
Heb je regelmatig last van die krampen en harde buiken? Of komt het om de zoveel tijd? Misschien dat je naar de gynacoloog in het zh kan bellen en vragen of ze daar even willen kijken? Liefs, kiim88
me buik is de hele dag door hard en doet ook bijna de hele dag door zeer maar savonds kan ik het gewoon helemaal niet meer houden! maar ik loop niet bij een gyn. kan ik doe dan wel bellen? en wat was het bij jou dan precies?
Je kan altijd na het zh bellen terminste ik doe dat altijd. Ik heb ook last van harde buiken en hele erge krampen net alsof je ongesteld moest worden. Ik heb toen wel eerst na vk gebeld en die heeft me toen door gestuurd naar het zh omdat ze bang was voor premature weeen. In het zh werd geconstateerd dat ik last had van harde buiken en voorweeen. Dus moest ter observatie blijven in het zh. Doordat ik 's avonds niet kon slapen van de pijn en omdat ik heel onrustig was door alle toestanden want ik wist niet wat er allemaal gebeurde heb ik een spuit gekregen om te slapen en zodat ik rustig werd. Het kan niets niet kwaad om even na de gyn te bellen en dan zeg je gewoon dat de vk niet na je wil luisteren. Veel succes en heel veel sterkte! Liefs, kiim88
het kan ook zijn dat je een blaasontsteking hebt en daardoor veel harde buiken...... verder komt je beeb nu echt in gewicht aan en dat voel je goed in je banden. Probeer goed te ontspannen en niet te veel dingen te doen. Als dit nog niet werkt zou ik toch nog een keer contact opnemen met de verloskundige...