zwangerschapsvergiftiging

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Iris89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Nou vandaag weer controle gehad.. Bloeddruk 140/85, blijft een beetje hetzelfde dus. Alleen gisteren weer last gehad van sterretjes. Hou ook nog steeds vocht vast, maar niet toegenomen. Wel een paar dagen last gehad van hoofdpijn..Voelde alsof ik ondersteboven stond ofzo, zo'n soort druk.

Weer bloed afgenomen (begin er echt ene trauma aan te krijgen, hahaha! Zit helemaal onder de blauwe en paarse plekken.. Lijk wel een junk.. Sorry :p) en moet vanmiddag bellen voor de uitslag.

Ik vroeg nog aan haar of er een kans is dat ik weer terug mag gaan naar mijn eigen verloskundige. Die kans was heel erg klein zei ze. Vond ik wel jammer om te horen, maargoed het is niet anders.. Ook moet ik nu bevallen in het ziekenhuis, op medische indicatie dus. (Ik wou zoieso poli-klinisch bevallen, maargoed scheelt nu toch zo'n 300,- nu het op medische indicatie is... hehe had ff moeite met niet blij te kijken toen ze dat zei. ;))

Dus tja , volgende week vrijdag weer een afspraak.. Hopelijk blijft t zoals het nu is.

Heel veel liefs xxx

2. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Succes!

Die enorme blauwe plekken is niet vreemd bij zw.vergiftiging. Had ik ook en duurde toch wel 3 weken voordat ze wegtrokken. Door de zw.vergiftiging zijn je bloedwaarden waarschijnlijk slechter als normaal... zolang ze echter nog voldoende zijn mag je gewoon naar huis.

De bloeduitslag is dus idd bepalend voor het te volgen traject. Daaruit kunnen ze bepalen hoe het met jou zelf gaat.

Succes in ieder geval!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Ik had vandaag ook +1 eiwit in m`n urine en ik heb al een week zeurende buikpijn onderin. met vlagen misselijk, hoofdpijn en heel soms flitsen

assistente vk vind het niet nodig dat ik langskom want zw vergiftiging komt pas na 20 a 24 wk voor en ik ben nog maar 17 wk.

ik maak me toch wel een beetje zorgen. Als ik dit zo lees herken ik wel veel.
    Ik heb bij vorige zwschap met 30 wk 5 dgn in t zkh gelegen ivm nierbekonsteking wil echt het zkh niet meer in!!!

iemand tips?
    Liefs

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Dani, ik zou je urine laten testen op blaasontsteking.
    De kans dat je zwangerschapsvergiftiging hebt voor de 20 weken is echt heeeeeeeeeeeel klein.
    En met 1+ dan wordt je nog niet doorgestuurd, pas vanaf 2+. De kans is trouwens ook heel groot dat die 1+ is ontstaan door afscheiding, volgende keer gewassen plas geven (beetje plassen, dan de boel met natte watjes schoonmaken, dan plassen in het potje, en dan de rest op de wc uitplassen), dan heb je minder "vervuiling" door afscheiding.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi

Dank je voor je antwoord. misschien maak ik me ook wel veel te druk.
    Mn urine staat nu op kweek omdat de uitslag voor blaasonsteking dubieus was.
    Misschien morgen inderdaad nog even een gewassen plasje inleveren..

groetjes

Deel Deze Pagina