hoi allemaal... Ik begin me wel een beetje zorgen te maken. Heb gisteren een clasic burger gegeten bij LaPlace en dacht dat het vlees goed doorbakken was. Eenmaal op de helf van de maaltijd had ik het idee toch rood vlees te zien, ben gelijk gestopt met eten. Nu ben ik vanmorgen opgestaan en ben flink aan de diaree (sorry). Ook had ik lichte verhoging.... Wat ik me afvraag, kan dit kwaad voor mijn kindje, of heb ik er alleen maar last van?
Ik denk dat jij er voornamelijk last van zult hebben. Maar je spreekt ook van verhoging, kan het niet een griepje zijn? Dat gaat momenteel ook rond.
Ja, dat zou eventueel ook wel kunnen. Mijn vriend is ook al wat ziekjes (last van zijn keel en veel hoesten). Maar vind het dan wel toevallig.
rood vlees wordt afgeraden omdat er heel misschien iets in zou kunnen zitten wat eventueel je kindje kan schaden. je hebt maar een beetje gegeten en hebt het idee dat je iets aan rood vlees hebt gezien. kans dat er iets is lijkt me megaklein hoor, ik denk ook niet dat je keelpijn en hoesten van rood vlees kunt krijgen
Ik heb een voedselvergiftiging gehad toen ik zo'n 32 weken zwanger was. Ik had hele erge diarree en moest spugen. We hebben toen het ziekenhuis gebeld (ik stond onder controle van de gyn). Het kon geen kwaad, maar ik moest er wel om denken dat ik voldoende dronk en ik moest binnen twee dagen ook weer eten binnen kunnen houden. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
als je het echt graag 100% zeker wilt weten, waarom bel je je VK of huisarts dan niet? dan ben je in elk geval gerust gesteld