iederedag het zelfde feestje. wakker worden kotsen. fynn verschonen kotsen ik eet iets en het komt er gelijk weer uit (ik ben 2 min klaar met eten en ik kan rennen). avond eten klaar maken minimaal 2 keer kotsen.' dan naar bed, oja eerst nog even kotsen wakker worden middn in de nacht kotsen. 1 soms 2 keer mijn keel doet zeer.ik durf niets meer te eten. drinken doe ik weinig (wel genoeg) ik begruik al 2 x emesefene perdag maar dat werk nu ook niet meer. hebben jullie nog tips?
Ik zou even contact opnemen met je verlos/gyn want dit hou je niet lang vol misschien kun je andere medicatie krijgen? Sterkte ermee!
Je zou bij de ha/gyn om primperan kunnen vragen, dat werkt soms beter. Verder vooral jouw overgeeftriggers vermijden (dus je partner laten koken ); eten niet forceren maar focussen op de dingen die wel goed gaan; veel rust (drukte maakt het vaak erger). Verder is het gewoon lastig om te behandelen en te voorkomen, helaas! Hoop voor je dat het snel minder wordt!
als mijn vent moet koken eten we om 8 uur pas ja en verschonen zal toch ook moeten. en eten eigenlijk ook hahahahaha. rust neem ik al wel. maarja met een loslopende peuter is dat soms moeilijk
dan zou ik toch even de vk bellen miss hebben ze iets anders voor je.. verschonen is niet zo leuk he haha ik sta btw altijd met een billendoekje voor mn neus dan ruik ik alleen die billendoek
Als alles een beetje gaat zoals het moet gaan heb je nu het ergste straks wel gehad. Ik had het ook best extreem maar met 14/15 weken was het zo goed als over. Alleen soms in de ochtend een beetje misselijk maar na een broodje was dit ook over. Ik hoop dat dit voor jou ook geldt. Ik weet hoe zwaar het is als je ook nog een drukke peuter hebt rondlopen. Ik heb ook meerdere malen huilend op de bank gezeten,me afvragend hoe het allemaal moest en waar ik aan was begonnen Het is echt een kwestie van die weken nog even uitzitten. succes en sterkte!
heb net de vk gebeld. en die zei kijk het nog aan tot zondag en daarna moet je je gyn bellen als het nog zo slecht is. ze is bang dat ik uit droog en omdat ik ook afval vind ze het toch zorgelijk maar ik mocht het nog even aan kijken. echter weet ik zeker dat als ik bel naar de gyn dat deze mij opneemt ter obsivatie
Maar dan heb je dat misschien ook nodig! Je wordt echt niet opgenomen als er niets aan de hand is. Als je en afvalt en je drinkt weinig dan is er idd een kans dat je uitdroogt en ketonen (afvalstoffen) in je urine hebt.
Ik werd er ook echt gek van (beter gezegt gestoord!). Bij mij was het op zijn extreemst tot week 14 en het was vrijwel helemaal over vanaf een weekje of 16/17. Ik was iets meer dan 3kg afgevallen en ik woog al maar 55. Het enige wat hielp bij mij was zoveel mogelijk op bed blijven liggen, zodra ik iets ging doen resulteerde dat in overgeven. Ik heb het dus weten te beperken door echt gewoon alleen voor plassen enzo uit bed te komen. Het was even afzien, maar ook snel weer vergeten na week 16.
ja dat zei de vk ook.ketonen zullen al wel wezen ik val volgens mij knap af. mijn nieuwe trui is ook echt groot aant worden maar ja ik heb het er niet op hahha. ik moet gewoon echt wennen aan het idee dat ik dan evetueel opgenomen kan worden
Als je zo veel braakt moet je echt naar de gyn hoor. Die kan je primperan voorschrijven, heeft mij veel geholpen. Maar ook een opname is niet voor niets. Ik heb uiteindelijk 4 dagen aan het infuus gelegen om weer wat bij te komen. Had het echt nodig. Heel veel sterkte!!!!
nou urine is ingeleverd bij de huisarts heb je z'n mini beetje wat dan een hele plas is! om 4 uur kan ik al bellen voor de uitslag. ik hoop echt dat die goed is. en dan hopen dat het zondag goed is anders moet ik als nog naar het ziekenhuis