Hallo, Zouden jullie eens naar mijn temp.kaartje willen kijken? Ik snap er niks meer van, mijn temp schommelt zo erg Volgens FF heb ik mijn eisprong al op dag 14 gehad, maar dit is voor mijn doen wel erg vroeg (heb het meestal rond dag 18) Temp. is na dag 14 ook niet hoog gebleven, heb bij mijn vorige cyclussen heel duidelijk een verschil in temp. van voor en na Ik heb dag 23 en 24 erg last gehad van een zeurende buikpijn, wat volgens mij echt ovulatiepijn was.. Maar vind het erg vaag allemaal deze maand Wanneer denken jullie dat mijn eisprong is geweest? 392b94 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Vanmorgen weer mijn temp ingevuld, en nu heeft FF mijn ovulatiedatum toch verplaatst naar de 25e (ipv van de 14e wat hij eerste aangaf) Vind het nog steeds een rare cyclus deze maand, terwijl ik altijd een cyclus heb van 28-31 dagen Zie graag jullie reactie 392b94 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hallo, Helaas is temperaturen niet zo betrouwbaar. Er zijn heel veel factoren die invloed hebben op je temperatuur en je moet ook altijd op hetzelfde moment temperaturen. Bij een cyclus van 28-31 dgn heb je de eisprong tussen 14 en 16 dagen, probeer tijdens deze dagen om de dag te klussen. Ik kan zo ook niks zeggen over je lijstje. Sorry. Groetjes Ineke
Ja ik weet het, temperaturen doe ik wel altijd of het zelfe tijdstip, is een paar keer voorgekomen dat ik een half uurtje of een uurtje later was, en dan geeft het kaartje al meteen een wit bolletje. Ik gebruikte ook altijd ovulatietesten, maar omdat dit zo duur wordt (ben al een tijdje bezig) ben ik daar sinds deze maand mee gestopt. Ik had altijd een cyclus van 28-30 dagen en mijn eisprong altijd rond dag 18/19, dus een korte LF Maar deze maand is het echt een rare cyclus, snap er echt niks van maarja.. afwachten maar