30 weken en naar Robbie Williams?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dotjes, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Mijn moeder had mij in december verrast met 2 kaartjes voor Robbie Williams, voor haarzelf en mij.
    Nu ben ik alleen hartstikke zwanger en de kaartjes zijn voor volgende week zaterdag.

Dan ben ik 30+4 weken. In principe gaat het wel goed met me en denk ik dat ik het wel zal redden.

We hebben staanplaatsen en ik ben eigenlijk meer bang voor het springen en dansen van mensen om me heen.
    Maar als ik achteraan zou staan, valt het dan mee?

(een andere optie is dat mijn vader mee gaat, al vindt hij het veel minder leuk)

Wat zouden jullie doen?

Thnx!

2. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Niemand zou gaan of thuis blijven? X

3. Ik zou wel gaan....

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    is zo lastig bepalen voor een ander ;)
    Ik kan echt niet lang meer staan en zeker geen concert lang..
    Ik zou in mijn geval dus zeker niet gaan.

Je andere vraag, of achteraan mensen minder dansen springen... weet ik geen antw.. succes met je keuze.. lastig he dat soort dillema's ;)

5. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met 30 weken naar Guus Meeuwis geweest afgelopen maand en ook wij hadden staanplaatsen, wel wat meer naar de zijkant maar toch had ik geen last van andere mensen.
    Ik heb het het hele concert eigenlijk prima volgehouden, de volgende dag was ik wel helemaal gesloopt maar ik had het niet willen missen.
    O ja wij stonden aan het begin van de avond recht voor het podium maar door ik kon niet tegen de bassen en heb dat ook gezegd.

Meid als jij je goed voelt moet je het gewoon doen en als je het niet volhoud kun je misschien altijd nog aan de zijkant gaan zitten en hoef je niks te missen.

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou zeker wel gaan (als je je goed voelt!) :) En zoek dan lekker een staplekje in de luwte. Veel plezier alvast!

7. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Als je je goed voelt, gewoon lekker gaan ;)
    En dan idd een plekje zoeken wat verder naar achteren. Daar heb je wat meer ruimte om je heen dan dat gedrang recht voor de hekken en het podium.

Had ook graag willen gaan, maar een week voor mijn uitgerekende datum leek me nogal risky :)
    Veel plezier alvast!

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Als je je goed voelt zou ik wel gewoon gaan! En lekker genieten:).

9. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben met 31 weken naar een concert van Anouk geweest, wel zitplaatsen, ging goed!! Lekker gaan!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Persoonlijk zou ik niet gaan, maar ik moest ook al met 26 weken rust houden...dus zat er sowieso niet in.
    Bij mn eerste zwangerschap had ik het waarschijnlijk wel gedaan. Ik voelde me hartstikke goed tot het eind, en had geen mega-dikke buik.
    Ben toen zonder problemen met 33 weken nog de hele dag naar de 9-maanden beurs gegaan (incl staan in de trein).
    Dus denk dat je toch zelf het beste voelt of je het aankan of niet.

Veel plezier in ieder geval!! :)

11. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Als je denkt dat je zo lang kan staan zou ik lekker gaan en achteraan gaan staan. Ben wel eens bij Robbie geweest en volgens mij werd er niet echt veel gesprongen enzo

12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Ik had kaartjes voor Alicia Keys en had ze uiteindelijk toch verkocht... Ik was toen nog maar 14 weken zwanger volgens mij. Het is iets heel persoonlijks, maar ik had moeite met het idee van het harde geluid, de drukte en een avond staan. Dit weekend concert@sea geprobeerd. Ruimtelijk omdat het buiten is, kunnen zitten, geen harde muziek als je op afstand van het podium blijft, maar was ook geen succes... Niet echt positief dus , sorry ;)

13. Neve

Neve Niet meer actief

Ik denk dat je zelf moet kijken hoe je je voelt, dat is bij iedereen verschillend, denk ik?
    Als je het volhoudt om een paar uur achter elkaar vooral te staan, dan zou ik het lekker doen! Plekje achterin, waar het niet té druk is, moet kunnen, denk ik!

Veel plezier in ieder geval! (even ervan uitgaande dat je gaat! :D)

14. casowary1985

8 jan 2013
    15
    0
    0
    Persoonlijk zou ik ook niet gaan :). Sterker nog ik HAD stakaarten voor Robbie Amsterdam, dan zou ik bijna 32wk zijn.

Maar dat heeft ook wel zijn redenen bij mij hoor. Heb zelf epilepsie en doe voorzichtiger voor geval dat (zonder zwangerschap ga ik ook naar concerten waar veel stroboscoop bij is). Ben sneller moe en het voelt niet 100% lekker tov kindje ;) ivm geluid. Robbie komt wel weer terug denk ik dan :).

Anders was het met mijn Fortarock kaarten die ik verkocht heb aan mijn neef, 1 juni (+- 25wk zwanger). Deed het voor Rammstein, maar of die weer terugkomen? Ze worden een beetje oud haha.

Zit nu nog met Robbie Brussel in bezit... Dat kost meer moeite hoor afstand doen... Die kaarten zijn zit 1e rang... maar ja ben 35 weken ongeveer dan... Nog steeds veel geluid, en engel duivel gevoel.

Maar gaan ze wel weggdoen. Robbie in Tallin word opgenomen :D

15. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ligt echt helemaal aan jezelf.
    Ik zou het niet hebben volgehouden, zo lang staan. Ben met 26 weken naar een concert van Milow gegaan, zittend, en toen dacht ik al van pff (baby vond het ook niet zo leuk ;)). Dus ik zou niet gaan, maar ja als jij wel lang kunt staan enzo, why not.

16. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik zou wel gaan hoor zolang jij je goed voelt Waarom niet toch. Mijn zus gaat ook en die is dan 35 weken zwanger
    Ik ga helaas niet anders had ik er zeker gestaan of gezeten
    Have fun

17. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    weet iemand hoe lang zo'n concert duurt?

18. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Oh oeps, ik ben dan bijna 32 weken...

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Het verschilt heel erg hoe lang concerten duren. Zit er ook een voorprogramma bij? Dan zou je misschien daarna pas de zaal in kunnen gaan. Als je toch niet vooraan in het gedans wilt staan, maakt dat niet uit... Meestal duurt de hoofdact een dik uur, maar als ze het erg naar hun zin hebben en de zaal doet lekker mee, blijven ze misschien wel langer doorspelen...

Ik denk dat het eraan ligt of je nog lekker kunt staan. Geen last van je bekken/rug ofzo. Ik heb ook wel eens een bejaarde in een museum gezien en die had een soort wandelstok met een zitje eraan. Die kon ze uitklappen en dan kon ze op sta-hoogte, toch stiekem zitten, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is misschien nog een idee?

20. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ik heb zelf geen kaarten gekocht ivm zwangerschap. Helaas maar ja volgens mijn vk vindt een baby rond deze tijd gevaar niet echt leuk. De harde bassen/ dreunen ect. Dat zegt voor mij genoeg.

Deel Deze Pagina