Pfff ik heb sinds gisteren toch een maagpijn joh, ik heb er alleen last van als ik lig, als ik loop niet en vooral als ik uitadem. Ben gisteren even goed naar de wc geweest, en daarna was het wel wat minder maar nu ik weer wat gegeten heb begint het weer te komen. Wie weet wat dit is? Zit zeg maar net boven mn baarmoeder...
het klinkt mij een beetje dat je maag in de verdrukking begint te komen heb ik zo een idee van.een kennis van mij is even ver als jou en heeft dat nu ook.
Ik heb hetzelfde sinds een paar dagen , heb al nieuwe maagtabletten gekregen, maar die maken het helaas alleen maar erger . Dus ik hou het maar bij af en toe een Rennie, wat wel even helpt..... en verder weet ik het ook niet
Ik heb er ook heel vaak last van maar hen dan ook vaak maagzuur volgens mij is het gewoon de verzuring van de maagwand. Dat kan dus maagklachten veroorzaken. Wat je er tegen kan doen is proberen zo min mogelijk zuur te krijgen maar zie dat maar is voor elkaar te krijgen als je overal het zuur van krijgt
Hoi meiden, Ik herken dit probleem als geen ander, ik had voor de zwangerschap ook al een zwakke maag. En nu is het nog erger geworden. Ook vooral als ik lig. Maar ook als ik wat gegeten heb dan boer ik weer alles op en voel ik meteen mijn maag en mijn slokdarm branden. Ik werd hier zo moedeloos van dat ik naar de apotheek ben gegaan en ik heb daar Antagel Sandoz meegekregen (deze mag je speciaal gebruiken tijdens de zwangerschap). Een drankje die je 1 uu na elke maaltijd en voor het slapen gaan moet innemen. Ik gebruik het nu net 2 dagen maar ik moet zeggen dat het mij al goed helpt! En ik had daarvoor al van alles geprobeerd: Rennies, speciale zetpillen. Maar niks hielp. Maar dit werkt echt bij mij. Dus misschien een tip voor jullie? Liefs Farfan