Hallo dames, Vraagje..... Ik heb in de wandelgangen gehoord dat het zwangerschaps verlof voor 2007 vanaf januari gaat veranderen van 16 weken naar 20 weken. Aangezien ik volgend jaar ben uitgerekend wil ik natuurlijk graag weten ofdat ook zo is.... wie oh wie kan het mij vertellen. Shir
Ik neem aan dat als dat zo zou zijn dat het wel overal in het nieuws zou zijn geweest toch? Want het lijkt me wel groot nieuws namelijk als dat zo is.
Lijkt me inderdaad niet verkeerd, maar dan zou het toch al eerder bekend zijn gemaakt? Ben benieuwd hoe je aan die info komt.. zou wel geweldig zijn haha!
Dat zou wel lekker zijn! Anders een keer bij de VK vragen die zal het neem ik aan dan wel moeten weten!
ik heb toendertijd een petitie mogen tekenen om langer zwangerschapverlof te krijgen..uuhh volgens mij klopt die zin niet helemaal, maar ik zal eens kijken of ik die site nog eens kan vinden want het is natuurlijkw el fijn als je 20 weken verlof krijgt...enn mag ik dit dan wel op deze site zetten?
bij het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid hebben ze het ook nog gewoon over 16 weken. dus ik denk helaas dat het niet waar is. gr tascha
jammer hoor, mijn verlof gaat begin januari in. Maar volgens mij is het nog gewoon 16 weken ja, misschien weer een leuke kreet van een politieke partij die zieltjes probeert te winnen? Op de site van SZW staat ook nog minstens 16 weken (kan uitlopen wanneer je kindje heel laat geboren wordt en je binnen 10 weken ná de geboorte weer aan het werk zou moeten)
Zo dat zou gaaf zijn! Maar met dit kabinet denk ik niet dat het gaat lukken. Misschien even kijken op welke partij we moeten stemmen om dit voor elkaar te krijgen
Ik neem nog lekker een paar weekjes vakantie op na mijn verlof! Maar dat duurt nog een héél lange tijd!
Hallo, Ik heb volgend jaar 18 weken zwangerschapsverlof. Ik kon kiezen 6 weken van te voren en 12 weken erna of 8 weken van te voren en 10 weken erna. Mijn zwangerschapsverlof gaat midden januari in. groetjes, Gisimino