Gevoelige tepels (in positieve zin) tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

(openhartige-mode-aan)

Ik wil even iets vragen... vroeger had ik niet echt gevoelige tepels. Of m'n man er nu aanzat of niet, maakte mij niet echt veel uit. Het voelde gewoon alsof het een doodnormaal stukje huid was. Op bepaalde dagen net voor ik mijn duiveltjes ging krijgen, werden mijn tepels wel gevoelig, maar dan eerder in de zin van "als je er nou niet afblijft, krijg je zometeen een klap" ;)

Sinds ik zwanger ben, zijn mijn tepels dag na dag gevoeliger geworden. En dit keer niet in de negatieve zin, maar in de positieve. Het is een beetje genant, maar als mijn man er nu aanzit, voel ik het echt kriebelen daar beneden in mijn buik. In combinatie met seksuele stimulatie kom ik ook in NO TIME tot een hoogtepunt (terwijl dit vroeger wel een kwartier zwoegen was). Ik vrees dat ik nu zelfs op een punt zit dat het gewoon totaal niet meer lukt zonder tepelstimulatie erbij... :oops:

Is dit herkenbaar?

(openhartige-mode-uit)

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik herken dit. Bij mij deed het ook niets tot weinig wanneer m'n vriend aan m'n tepels kwam. Maar toen ik zwanger was en bv gaf, waren die supergevoelig. Maar helaas eenmaal de bv gestopt, verminderde die gevoeligheid ook weer. :(

Sinds enkele dagen heb ik dit weer en voor mij is dit een teken dat ik mss wel weer zwanger zou kunnen zijn.

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hihi, klinkt wel leuk, dat wil ik ook wel.....

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi hoi,

Nou bij mij zijn ze zo gevoelig geworden dat ik het niet altijd prettig vind als mijn vriend eraan zit.
    Iets te hard en dan vind ik het wel weer genoeg geweest.
    Wel als er voorzichtig mee om word gegaan vind ik het wel prettig gevoel.

Groetjes Anna.

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Voorheen moest mijn vriend vrij hard in mijn tepels knijpen :oops: voordat het een stimulerend effect had. Nu vregeet mijn vriend wel eens dat het allemaal íets gevoeliger is, en dan doet het echt pijn. Er gewoon aanzitten heeft nu wel al voldoende effect ;)

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij mij is het juist omgekeerd ik kon er lekker van genieten toen ik niet zwanger was. nu zou ik hem al een rotklap naar hem willen geven als ie er al naar kijkt.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik had in het begin van mijn zwangerschap het idee dat mijn een tepels een stukje dode huid was, ze waren zo ongevoelig en dat had ik nooit gehad en vroeg mij dus ook al af hoe dat met de borstvoeding zou gaan. Nu wat late rin mijn zwangerschap wordt het wel beter. ze zijn een stuk gevoeliger en soms zo gevoelig dat het inderdaad wel zeer doet. moet mijn mannetje maar rekening mee houden hoor en dat doet ie ook wel.

gr tascha

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah lachun @fleur1 ik heb hetzelfde..ik kan hem zijn nek ook wel om draaien als hij er al naar kijkt..... :( :( :( zo pijn doen ze..en al helemaal op koudstand :confused: :confused: :confused: dus bij mij geen extra stimulans ;)

9. Niet meer actief

Maar niemand heeft het zo erg dat het gaat kriebelen in je buik en het je in een rotvaart naar een hoogtepunt helpt?

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Oh jawel, daar heb ik in ieder geval wel 'last' van :)
    En dan is er inderdaad niet veel meer nodig :)

Deel Deze Pagina