Irritaties van een uitzendkracht

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Foxymama, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ben al ong. een jaar in dienst als uitzendkracht bij een overheidsinstelling.
    Vind het werk leuk en kan goed opschieten met mijn collega's.
    De meeste dan, want ik begin mij steeds meer te irriteren aan mijn kamergenoot.

In principe een aardige vrouw, maar zij heeft hele erge prestatiedrang en wil ook voor alles wat ze doet erkenning van de leiding. Ik heb die behoefte niet, maar werk wel net zo hard (misschien zelfs harder).

Sinds het bedrijf gedeeltelijk digitaal is gaan werken, heeft zij last van haar arm. Begrijpelijk, meerdere hebben er last van, maar zij is de situatie een beetje aan het uitbuiten. Ze moet van de fysio minder werken (wat ze ook doet) en tussendoor andere werkzaamheden gaan doen, zodat ze niet de gehele dag in dezelfde positie zit. Logisch en wederom begrijpelijk.

Maar zij heeft het zo gedraait (na verloop van tijd) dat zij alleen maar andere werkzaamheden doet en dat ik haar werk mag gaan doen en als ik mijn, en haar, werk af heb, gaat zij met de eer strijken bij de leiding. Hierdoor wordt zij ook op handen gedragen door de leiding en zien zij haar "tekortkomingen" niet.

Elke verandering die ik graag in zou willen brengen (omdat ik ook haar functie nu doe) wordt door haar niet goedgekeurd en afgedaan als niet mogelijk.

Nu ben ik ook in verwachting dus hormonen spelen ook een grote rol, maar de irritaties van mijn kant lopen steeds op. Vandaag zelfs zo erg dat ik gewoon moest weglopen. Ik heb door mijn zwangerschap ook rugklachten, maar doe wel mijn werk zonder zuchten, steunen en klagen.

Andere collega's zien haar werkwijze ook (keuren het ook niet goed), maar werken niet direct met haar en hebben daar dus ook geen last van.

Wat zouden jullie doen in deze situatie en heeft er iemand tips hoe ik dit (als uitzendkracht) kan oplossen.

(Sorry, beetje lang verhaal geworden)

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Mag verwijderd worden. Beetje dubbel op gedaan.

Deel Deze Pagina