Wat kunnen mensen zeuren!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Ikbenhetmaar, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Sorry dames, moet even mijn hart luchten..
    Ik heb een eigen zaak en voel me de hele zwangerschap al perfect, heb nergens last van.
    Nu heb ik besloten om zolang ik het trek (bekijk ik van dag toch dag), een paar uurtjes te werken.
    Vandaag ben ik dus ook aan het werk van 13.00 t/m 15.30

Iedereen die vraagt aan mij hoelang ik nog moet, geven commentaar op het feit dat ik niet goed voor mezelf zorg en thuis moet gaan zitten..
    Ik vind, ik ben thuis wel een keer uitgepoetst, alles is klaar voor de komst van de kleine, waarom moet ik dan persee thuis blijven zitten?
    Ik snap hun bemoeizucht niet, zolang ik me goed voel wat is dan het probleem?

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Tegen zulke zeurdozen mag je van mij zeggen dat heel veel zwangeren er een heleboel voor over zouden hebben zich zo goed te voelen!! :D Ik ben nu 34 weken, en dank de heer op mijn blote knietjes (figuurlijk, uiteraard, want knielen lukt wel maar opstaan niet meer, hahaha) dat ik vanaf morgen niet meer hoef te werken. Maar als ik me nog goed had gevoeld had ik zeker door blijven werken, en ja, misschien ook na de 36 weken nog af en toe een paar uurtjes langsgegaan op de zaak als het nodig was geweest. Dat is bij mij nu out of the question, maar ik heb er al behoorlijk wat baal-uurtjes opzitten, hoor! :D Zou graag met je ruilen...

Wat ik wil zeggen: doen waar jij je goed bij voelt! Iedereen heeft wel een mening tegenwoordig, over álles, dus lekker laten lullen :p

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie,
    Jij heel veel succes gewenst met de laatste loodjes, geniet van je zwangerschapsverlof..en een goede bevalling gewenst,.:)

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Doen waar jij je lekker bij voelt!!! Of je nu in je winkel bezig bent of thuis alles overhoop valt wat is het verschil?
    Geniet er van zolang het lukt!
    Suc6 er mee

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey meid!

doen waar jij je goed bijvoelt!

ik voel me deze zwangerschap niet al te joffel en had gehoopt dat dat wel zo is!
    dus ik denk zoals het er nu uit ziet, ik niet eens haal om de volledige 34 weken te werken!( als je snat wat ik bedoel )

ik vind het ook een positieve instelling van je hoor!! en dat zouden mensen eens moeten zeggen!

als jij je er lekker bij voelt moet je het blijven doen :D !!

succes met de laatste loodjes

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dank je :D

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    De mensen moeten inderdaad eens niet zo zeuren.

Het lijkt soms wel alsof je je niet goed mag voelen als je zwanger bent.
    Voor mij is het op mijn werk zelfs lichter als thuis, op mijn werk hangen niet 2 kindjes aan mijn been haha.

Lekker doen waar jij je goed bij voelt.

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hahaha! Das wel grappig, want ik krijg juist het gevoel dat mensen het vervelend vinden dat ik me niet goed voel. Alsof ze me verwijten dat ik niet van mijn zwangerschap geniet ofzo...
    Weet je, ik denk dat je 't gewoon nooit goed kunt doen. Als je je niet goed voelt geniet je niet genoeg, en als je je wel goed voelt zorg je niet goed genoeg voor jezelf & je kind.
    Ik herhaal mezelf, maarre.... Lekker laten lullen :D

9. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Lekker helemaal alleen doen waar JIJ en je kindje je goed bij voelen! Je merkt het vanzelf wel als het niet meer gaat.

Vreselijk hè dat mensen zich zo met je gaan bemoeien!! Ik heb dat nu al.... Mag van de meest onbekende mensen mijn boodschappentas niet meer tillen en heb zelfs al commentaar gekregen dat ik nog steeds fiets en dat dat eigenlijk onverantwoord is.... Nou, dan ben ik benieuwd hoe dat over een week of 10 tot 15 zal gaan!!

Geniet lekker van alle goede dagen die je hebt en veel succes voor de bevalling en veel plezier en geluk ná de bevalling!!

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lekker laten lullen bij de eerste heb ik tot de dag van de inleiding gewoon 8 uur per dag gewerkt in onze eigen zaak (wel zitwerk dat scheelt misschien) nu ben ik inmiddels thuisblijfmama maar als je je goed voelt waarom niet, ik denk dat bewegen (met mate!) wel heel erg goed voor je is en als alles thuis klaar is zit je je thuis ook maar te vervelen, toch heerlijk dat je je zo goed voelt!

11. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Mijn schoonzus heeft ook nog zowat doorgewerkt tot de bevalling. Heeft een eigen schoonheidssalon. Ze heeft toen wel een stagiaire gehad en ook tegen de klanten gezegt dat het kon zijn dat ze af moest bellen, natuurlijk deed ze ook minder klanten als daarvoor. Ze voelde zich ook nog niet, en ja waarom niet mits je goed naar je lichaam luisterd.

Zelf was ik wel blij met mijn verlof maar heb in die 2 1/2 week voordat de kleine kwam nog wel vanalles gedaan met vriendinnen enzo, bleef ook actief alleen niet op mijn werk. Voelde me ook zo nog super mits ik ook genoeg ruste tussendoor.

Deel Deze Pagina