Hoi Hoi Ben 21 weken zwanger en maak me nu al druk over weer te gaan werken wil ons meisje graag samen opvoeden en niks missen heeft iemand suggesties voor thuiswerk wat betrouwbaar is? Bedankt alvast Groetjes
Ik zou het persoonlijk niet doet. Heb dat ook graag gewilt. Als je zoekt op internet vind je talloze aanbieders van "thuiswerk". Goede "reacties van klamten die zo tevreden waren en bakken met geld verdienen". Je moet zo'n programma downloaden maar betaald eerst tussen de 30 en 50 euro per pakket. Maar of je krijgt een pakket dat niet werkt (waardoor je er dus alsnog geen drol aan hebt) of zodra je het geld hebt over gemaakt laat "je werkgever" niks meer van zich horen. Dan kan je dus fluiten naar je geld én je programma om "bakken met geld te verdienen", zoals dat zo mooi op hun website staat. Ik zou ermee uitkijken. Oplichters!!!
Bij het bedrijf waar ik voorheen heb gewerkt hadden wij zo'n tien thuiswerkers in dienst die voor ons data verwerkten. Dat was prima werk en de dames waren er erg tevreden over. Het lijkt me alleen best lastig om zoiets te vinden.... Misschien kun je bedrijven aanschrijven die veel data moeten verwerken en hiervoor goedkope krachten zoeken? Van die thuiswerkorganisaties hoor je inderdaad niet veel goeds.
Ik zou ook wel iets thuis erbij willen doen, heb alleen geen idee wat. Heb geen zin in een eeuwige rotzooi in huis (dus geen inpakwerk) en bellen is niet mijn sterkste punt. T liefst iets op de computer, dingen uitwerken/nakijken? Kan dat vanuit huis? En waar begin je dan te zoeken?
Het is heel schaars en je moet volgens mij echt geluk hebben wil je wat vinden. Ik zou er dus niet vanuit gaan dat het lukt. Bovendien is thuiswerk ook niet zaligmakend, ik zou er nooit voor kiezen.
Het is superschaars!! Ik wil dat ook graag doen omdat ik al 2 maanden thuis zit en niet mijn gewone werk kan uitvoeren. Ik heb het internet regelmatig doorgezocht en wat bedrijven gevonden. Gelukkig geen 0900 nummers, want dan laten ze je onnodig lang in de wacht staan. Maar de nummers die erbij stonden waren niet meer in gebruik. Verder hadden deze thuiswerk bedrijven ook geen eigen website/mail dus contact zoeken is erg lastig. Je hebt wel van die websites waar je je aan kan melden, mailtjes kan lezen, enquêtes in kan vullen en een piepklein beetje geld mee kan verdienen. Ik heb er nu een stuk of 6 die ik af en toe doe, lees enzo. Ik heb er een apart mailadres voor aangemaakt, want je krijgt een hele lading aan mail binnen. Omdat ik het nog aan het 'proberen' ben kan ik nog niet zeggen of het geld daadwerkelijk je kant op gaat komen, of dat het nep is
Dat doe ik inderdaad ook via http://www.moneymiljonair.nl & http://www.euroclix.nl Er zijn nog meer pagina's om op deze manier geld te verdienen maar de anderen heb ik stop gezet (duurde mij te lang) Bij bovenstaande pagina's gaat het wel snel, moneymiljonair heb ik al een uitbetaling van ontvangen dus die is echt! Euroclix wacht ik met uitbetalen want als je meer punten hebt krijg je een hogere vergoeding. Ik klik de mailtjes weg in tijden van verveling
Moneymiljonair betaald uit nadat je 12,50 gespaard hebt. Bij mij is dat al meerdere keren gebeurd, dus daaruit maak ik op dat ze betrouwbaar zijn Hoe snel het gaat ligt eraan hoe actief jezelf bent; Mails lezen Enquetes invullen Dingen via hun link aanschaffen (bijv van wehkamp maar echt talloze site's) Leden werven
Je verdient er geen miljoenen mee maar Opinionbar is ook leuk om een beetje mee te verdienen....zijn enquetes over nieuwe producten, commercials etc....echt wel interessant. Per enquete krijg je 1 euro (je doet er gemiddeld wel een half uurtje over). Ik heb nu bijna 20 euro verdiend, heeft wel iets van een half jaar geduurd, maar ach, een klein extraatje is leuk.
Het klinkt wel leuk om iets extra's te verdienen om een dagje uit te gaan of zo, maar ik kan me niet voorstellen dat je hier van kan leven.
Dat schrijft toch ook niemand. En overigens bestaat er echt wel thuiswerk waar je van kunt leven (het nieuwe werken bijvoorbeeld als virtual assistant, steeds meer in opkomst) maar dat is gewoon dun gezaaid en daar zoeken ze wel echt gekwalificeerde mensen voor.
hou ook voor ogen dat het heel goed mogelijk kan zijn dat je heel graag een x aantal uren van huis bent
En vergeet ook vooral niet dat er over het algemeen van werken niet veel komt met een kleintje thuis Ik werk een middag in de week thuis, soms een dag, maar dan zijn mijn kinderen wel gewoon naar de opvang. Met hen erbij werkt het niet echt.
Ik zit nu al een behoorlijke tijd bij Moneymijonair en al 100,- uitbetaald gekregen.... betrouwbaar genoeg lijkt mij.