Goedemorgen ik heb sinds week 12 van mijn zwangerschap last gehad van bekken en rug problemen (ik ben rug patiënt, maar dat van mijn bekken was nieuw) Naarmate de weken vorderden, werd mijn pijn erger... na het boodschappen doen of een kleine wandeling, kon ik niets meer en moest ik de rest van de dag liggen. Ik ben onder behandeling van de bekken fisio geweest maar veel meer dan mij oefeningen geven kon ze niet doen. ik dacht er na de bevalling vanaf te zijn, maar niets is minder waar. Het is helaas nog net zo erg, en zoals het nu is zou ik helaas nog niet aan het werk kunnen. Nu is mijn vraag: moet ik mij nu al ziek melden (ook al heb ik nog een paar weken verlof)??? Ter informatie: toen ik met verlof ging eindigde ook mijn baan
Beste Cindy29, Rot dat je pijn ten gevolge van bekken- en rugproblemen steeds erger is geworden. Ik begrijp dat je nu nog verlof hebt ( en geen werkgever meer hebt ). Ziek melden is nu (tijdens je verlof) nog niet nodig. Je kunt je op de eerste dag na je zwangerschapsverlof ziek melden bij UWV. Die dag kun je daarvoor bellen met UWV, 0900-9294. Sterkte met je gezondheid en herstel en natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van Sem. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team UWV Webcare Team - UWV - Over UWV