Sommige mensen hebben er een handje van om hun vingers of tenen te knakken, jullie kennen allemaal dat gevoel wel denk ik. Nu voel ik sinds een paar dagen ook dat zelfde knak gevoel in mijn buik. Mijn kleine ligt al helemaal ingedaald en vast in mijn bekken. Als ik dat knak gevoel voel dan is het meestal boven in mijn buik, dus ik ga ervan uit dat hij iets aan het doen is met zijn beentjes/voetjes, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje een eng gevoel!! Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, want ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik het gevoel beter kan omschrijven of uitleggen. Maar herkent iemand dit? Of weet iemand zelfs wat dit is? xxx
Hahah, mijn vliezen zijn voor zover ik weet nog in tact! Maar is er verder niemand die dit herkent of weet wat dit is?
Jah ik had het ook de laatste weken, brr vond het echt een beetje griezelig. Ik kan je geen tips geven, probeerde zo min mogelijk te bukken want dan gebeurde het telkens bij mij. Maar geloof dat het je eigen spieren zijn hoor!!
Hoi Hoi, Ik hoor ook de laatste tijd een soort knak, of pats.. ....mmm ja hoe leg je dat uit he ? Echt vreemd als je dat zo ineens zo hoord. Ik heb het gevraagt aan mijn gyn en hij dacht door het oprekken van de baarmoeder en je huid. Hij geloofde niet aangezien ik de knap/knak/pats boven aan voelde dat het de vliezen zijn.. Als dit zo zou wezen dan zou je vruchtwater moeten verliezen zei hij..
dat geknak herken in knt van in mijn zwangerschapo, maar wat ik wel had was 'geschuur' later wist ik dat het de beeb was die constant over mijn bekkken 'schuurde/bewoog' vreemd gevoel en beetje eng xxx