Heeft iemand enig idee wanneer dit weer op tv komt? Komt meestal wel zo'n soort programma na de zomer, toch?
Ik hoop nooit meer. Heb echt een hekel aan dat soort programma's. Als je zo graag vreemd wil gaan, zadel de rest van Nederland daar dan niet mee op, maar ga gewoon naar de kroeg en pik iemand op denk ik dan.
Vreselijk, dit soort programma's. Als het aan mij ligt komen die niet meer op de buis. Net als Can't buy me love, pfff.
Kijk je geen goeie tijden, slechte tijden dan? of the bold en the beautiful? Zelfde laken een pak lijkt mij?
Vond die programma`s altijd wel lachen! Eens kijken welke losers ze nu weer gestrikt hadden voor dat vreemdgaan-programma. Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk leedvermaak! (voordat reacties komen dat vreemdgaan fout is: Ze doen zelf aan dat programma mee,dus ik mag daarom lachen... )
Preciesssss! En daarom dus een onwijs leuk programma! Valt me trouwens op he....in mijn omgeving zijn er soms ook sterke reacties op dit programma, maar vaak van vrouwen die zelf bang zijn dat hun vriend een keer een scheve schaats zal rijden... Ik zelf ben daar helemaal niet bang voor, en ik vind het dan ook kostelijk om naar te kijken! Zou het daaraan liggen?
Toevallig was ik daar nou ook net naar op zoek. Ik kan er niks over vinden, ook niet Undercover lover.
vind zo jammer... hopelijk snel keek er altijd graag naar en sandraK denk dat je gelijk hebt weet je wat ik ook vind mensen die met zo programma mee doen vertrouwen elkaar niet want je gaat het toch uitproberen... agghh ik kijk altijd met veel plezeir hoe je jezelf voor schutt kan zetten voor de tv
Altijd leuk om naar te kijken. Ik kijk ook naar Cheaters, waar de vrouw/man zijn partner laat volgen en dan blijkt dat ze vreemdgaan en wordt de coonfrontatie aangegaan.
Ik heb via via begrepen dat er weer een serie van Undercover lover komt! Weet alleen nog niet wanneer...maar ik houd jullie op de hoogte!
Euh nee! Dat herken ik persoonlijk totaal niet. Ben niet bang voor een scheve schaats maar vind het gewoon smakeloos. Smaken verschillen!