Zwangerschapsverlof wordt verlengd!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Trieske, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trieske

Trieske Actief lid

Oct 10, 2010
    188
    0
    0
    Zou het dan echt gaan gebeuren??? Niet 16 maar 20 weken zwangerschapsverlof??? Ik heb nog niet de tijd genomen het goed uit te zoeken, iemand die meer feiten weet???

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zie topic in nieuws..

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ja ze hebben voor gestemd, maar nu moet er nog met alle lidstaten worden overlegd en zal er nog heel wat moeten gebeuren voor het er eindelijk door is.
    Ik denk niet dat wij ervan zullen profiteren helaas :(

4. Trieske

Trieske Actief lid

Oct 10, 2010
    188
    0
    0
    Ooh oké, thanx!

5. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    ik hoop dat ze er toch binnen een half jaar over uit zijn! want dan ga ik met verlof :)

6. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

Mar 24, 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    er is jammer genoeg nog steeds niks zeker ze moeten nog in overleg...als het door gaat kan het nog een paar jaar duren voordat het ingevoerd word!
    jammer voor ons!

xxx

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben tegen. Waar gaan ze het geld vandaan halen, zeker nog meer van de kinderopvangtoeslag afsnoepen ;)

8. Tese

Tese Niet meer actief

dat gaan ze niet redden, het zou een paar jaar gaan duren....

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Ik hoorde op de radio ALS het doorgaat (wat dus nog echt de vraag is) dat het dan pas over 3/4 jaar op zijn vroegst wordt ingevoerd..
    Daar heb ik dus niks aan;)

10. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Daar hebben ze het al zo ontzettend vaak over gehad en elke keer loopt het weer op niets uit :(

11. Trieske

Trieske Actief lid

Oct 10, 2010
    188
    0
    0
    Net op het nieuws zeggen ze ook dat als het er doorkomt, het nog jaren gaat duren voor het ingevoerd wordt. Jammer, ik zal er dus geen profijt meer van hebben. Maar ik gun het alle mama´s die straks van hun welverdiende 20 wkn kunnen gaan genieten. En hopelijk mogen de papa´s ook langer thuis blijven.

Iemand zei ook dat je zeker als je een moeilijke start hebt je echt meer tijd nodig hebt. Daar ben ik het volledig mee eens en ik spreek uit ervaring. Na 3 maanden begon het net iets beter te gaan met Roan. Door allerlei medische redenen heeft hij extreem veel gehuild. Ik zat er totaal doorheen en ben in de ziektewet terecht gekomen. Nu werk ik weer maar het heeft echt een tijd geduurd om er bovenop te komen. Maar goed, dat is weer een ander onderwerp he...

12. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113

Share This Page