Zwangerschapsverlof

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jenna83, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ihiihihi heb dat ook gehad maar nu geniet ik ontzettend van mn verlof. lekker alles kunnen doen waar je zin in hebt heeeeeerlijk!!!!!!

had vanaf 36 weken verlof en moest nog wat klusjes in huis doen..de babykamer was nog niet helemaal af dus dat hebben we in 1 week gedaan. voor de rest lekker wezen shoppen, uitgeslapen, niks doen, playstationnen, experimenteren met eten, cakejes maken. niks zinnings eingelijk maar ik geniet nu echt volop van elke vrije dag die ik heb en mis mn werk totaaaaaaaaal niet

2. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ik verbouw de toilet nog even... dus vandaag de hele dag tegelzetter over de vloer, alles lekker onder de pof nu! Misschien ook een idee voor de rest (grapje, het is geen aanrader!)?

Hoe komt het dat je al verlof hebt, of klopt je banner niet?

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik herken me er zelf niet in..
    Vind t heerlijk om thuis te zijn..
    Alles is nu klaar, dus heerlijk relaxen.. Beetje computeren, 's middags siësta houden, ff met de neus naar buiten toe... Zalig..

4. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik zit ook al 4 weken gedwongen thuis ivm complicaties tijdens deze zwangerschap. En dan te bedenken dat ik nog 16 weken moet. Ik moet voor mijn werk nog een paar kleine studies doen die ik in delen kan afwerken. Hier ben ik maar aan begonnen in een rustig tempo. Doe ik toch nog wat nuttigs. Want tja, schoonmaken e.d. zit er voor mij niet in.
    Als Emiel naar het KDV is heb ik de hele dag voor mezelf. Buiten de studie om moet ik nog heeeeeel veel foto's inplakken en vind ik het leuk om een sudoku te maken. En natuurlijk 's middags een slaapje doen en surfen op zwangerschapspagina.

5. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik ben nog niet met verlof, maar aangezien jullie het over naaien/breien enz hebben, je kan ook borduren! Ik ben nu bezig met een Woezel & Pip schilderijtje, en dat is een behoorlijke klus kan ik je vertellen! Ook als je hier niet zo goed in bent kun je dat doen, ik heb online en pakket besteld waar alles gewoon in zit, en precies uitgelegd wordt hoe je het moet doen!

6. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Dat is een leuk idee, een schilderijtje borduren. Gelijk een leuk iets om in de babykamer te hangen.

Ik heb zogezegd 'verlof' , want ik werk niet, maar studeer. Het studiejaar is afgelopen, dus ik ben nu vrij. Ik heb hier nog een peuter rondlopen, maar die is er heel goed in zichzelf vermaken, dus veel werk heb ik er niet aan. Ik moet zeggen dat ik al aardig wen. Ben vooral heeeel veel aan het schoonmaken en opruimen, het liefst gooi ik de halve inboedel weg, onnodige rommel. Weet niet waar die drift vandaan komt, maar heb het echt heel erg sterk. Vanavond 2 uur bezig geweest met de oven schrobben endergelijke en ik had niet eens door dat ik er al 2 uur mee bezig ben.

Wat wel jammer is dat je met een peuter kan schoonmaken wat je wilt, het blijft altijd een smeerboel...

maar er staan zeer leuke ideetjes in de berichtjes. en ik mag niet klagen inderdaad met de vrije tijd die ik nu heb.

ik ga ook maar eens op zoek naar zo borduurpakketje, lekker ouderwets thuis borduren.

overigens, mijn banner klopt wel hoor.

Deel Deze Pagina