werken

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by rachel22, Dec 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

valt het werken na je verlof tegen?

1. het valt erg tegen

2. och... het gaat, ik mis alleen die kleine zo erg

3. ik heb het super naar mijn zin

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. rachel22

rachel22 Actief lid

Feb 16, 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    wie van de oktober mama`s zijn er al aan het werk of moeten binnenkort gaan?
    ik precies met 2de kerstdag! echt balen...................... en hoe bevalt het werk voor degene die al begonnen zijn?
    ik denk dat het echt tegen valt.. :confused:

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik vond het erg tegenvallen, vooral met het brengen naar de oppas enzo..
    Ik vond het moeilijk om haar ritme te verstoren, normaal weer terug in bed, nu in de auto..
    Vroeg opstaan, alles klaar maken etc.. een hele drukte sochtends, tenminste als je vroeg moet. Ik moet om 6.30 de deur al uit..

Je moet er even inkomen..

3. rachel22

rachel22 Actief lid

Feb 16, 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    daar ben ik ook bang voor dat ik zijn ritme verstoor want ik moet om half 7 beginnen en idd naar de oppas enZ oh... ik zie er echt tegenop.en hij slaapt ook nog niet door... rot werk ook

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    Officeel zou mijn verlof aflopen op 28 dec maar heb er nog even 2 weekjes vakantie aan vast geplakt. :)

Wat ik nog weet van mijn dochter is dat ik er toen niet echt veel last van had om weer te gaan werken maar nu moet ik Vince eerst naar mijn moeder brengen en dan Yentl naar school dus zal in het begin wel een hoop geren en gehaast worden.Maar idd werken en je kids achter laten is nooit leuk maar als je centjes wil hebben zal je toch moeten werken!Dus denk ik maar zo als ik ga werken en centjes ga verdienen kunnen we daar met de kids weer leuken dingen van doen .......

Liefs Claudia

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Ik heb vorige week m'n baan opgezegd :)

Maar voor je kindje geeft het niet hoor als hun ritme die dagen wat vroeger begint. Mijn kindje vond het op het kinderdagverblijf trouwens ook prima hoor, het is meer dat ikzelf het niet zo'n combinatie vond :) :)

Share This Page