Iemand beweerde me gisteren dat je de 16 weken dat je zwangerschapsverlof hebt, niet (volledig) doorbetaald krijgt? Ik dacht toch echt dat je gewoon 100% van je salaris houdt in die periode? Nu ben ik in de war: wat is waar?
Jahoor je krijgt gewoon je gemiddelde salaris! Ik heb normaal ook onregelmatigheidstoeslagen erbij, die krijgt ik nu natuurlijk niet
170 als max is helaas niet altijd 100% hoor. Echter ik begreep van mijn werkgever dat je gewoon 100% krijgt. zij vullen de rest aan.( geen CAO) Net zoals bv variabel loon, of tantiëme, of leaseauto niet opeens stilgezet mag worden. ( gelukkig want daar maakte ik me eerst ook veel zorgen om) Dat is nml discriminatie
Hallo, Krijg je dan tijdens zwangerschapsverlof helemaal geen vergoeding voor de ort die je anders wel krijgt? Krijg je dan gewoon je basisloon of wordt er een gemiddelde berekend van het afgelopen jaar? Ingewikkeld hoor al die regeltjes en mogelijkheden. Hoop dat iemand antwoord heeft. Groetjes Anneh
Ik krijg alleen ort als ik onregelmatige diensten heb gewerkt, dus neem ik aan dat ik geen ort krijg als mijn verlof officieel ingaat. Nu trouwens ook niet, want ik zit in de ziektewet.