vraagjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by nikster, Jan 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Mag je eigelijk schaatsen als je zwanger bent.... :D :D hihi heb er zo zin in met dit koude weer!
    Ennuh waarom mocht je ook alweer geen of niet te veel dropjes eten...(ben het ff kwijt...heb je wel es last van he ;) )
    Ohja en hebben jullie ook zo'n dorst..
    groetjes nikster

2. carolas

carolas Lid

Jan 19, 2007
    32
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi Hoi
    allereerst gefeliciteerd !
    De dropjes moet je (je moet niks) laten staan omdat het bloeddrukverhogend kan werken... :rolleyes:
    Enne, schaatsen, zou je 't durven? Ik niet hoor, ben als de dood als ik verkeerd val. Al zit je kindje natuurlijk wel achter een stootkussentje, maar...ik zou het niet durven door. Misschien op een slee/stoel laten duwen of trekken :)

3. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Ik zou het niet weten of je mag schaatsen. Ik ben vorig jaar nog gaan skien toen ik zwanger was (was helaas een missed abortion). Als ik nu net zo ver zou zijn als jij zou ik denk ik ook gaan schaatsen.

Dropjes (niet te veel) mogen niet, omdat het bloeddruk verhogend zou kunnen zijn en je gaat er meer vocht vasthouden.

Succes,
    Cleo

4. Sanny

Sanny Niet meer actief

Drop mag niet ivm met te hoge bloeddruk, maar als je een lage bloeddruk hebt zoals ik mag t weer wel. Als t goed is meet je VK je bloeddruk elke keer op, dus is ie te hoog blijf dan van de drop en andere zoute dingen af.
    En schaatsen weet ik eigenlijk niet, maar t lijkt me niet verstandig om te gaan schaatsen, je kan natuurlijk heel lelijk vallen.

5. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Je "mag" wel drop eten alleen met mate! ;) Ik heb wel geschaatst een paar weken terug, je bent wel snelle ruit balans, dus voorizhctiger doen en niet in de drukte.

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ikzelf kan goed schaatsen, maar riskeer t toch maar niet.. als er net een scheurtje in t ijs zit kan je lelijk terecht komen.

7. Hester

Hester Niet meer actief

Ik zou niet gaan schaatsen en drop eet ik wel; af en toe een paar moet kunnen toch?

Share This Page